Kokemuksia syöttötuoleista, jossa oma pöytälevy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inhorealisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Inhorealisti

Jäsen
09.12.2005
345
0
16
kuten esim. cam futura? Onko ne käteviä. Mä olen alkanut miettiä, että jos sellaisen hankkis kun vauvan pitäis alkaa antaa itse harjoitella syömistä...ja eihän tuo ylety millään tavalliselta pöydältä. Saiskohan tuollaisessa paremman asennon harjoittelua varten? Minkälaisia kokemuksia on?

Meidän pojalla oli sellainen Ikean halpis-syöttötuoli jossa on irroitettava pöytälevy. Tosi hyvä. Ei keiku (siis se tuoli :D, ei kyllä levykään) , turvavyö piti karkaamaan pyrkivän lapsen paikoillaan. Voin suositella =). Esikoisella oli Niemen tehtaiden perinteinen puusyöttis ja tuo Ikean tuoli oli kätevämpi.

oikeesti voisin suositella sellaista vaikkei meillä koskaan semmosta oo ollutkaan. Nimittäin meillä jässikkä sai tuon ruokapöydän ihan karseeseen kuntoon ja mitkään alustat ei sopinu kun heti oli niitä repimässä pöydästä pois. siis kun sitä pöytää on pyyhitty siitä samasta kohtaa sen tuhat kertaa, siinä on kolisteltu lusikalla ja ties millä ym. niin pinta on lähteny, on sellasia läiskiä :( jotta parempi ku pikkusella olis oma pöytänsä

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Meidän pojalla oli sellainen Ikean halpis-syöttötuoli jossa on irroitettava pöytälevy. Tosi hyvä. Ei keiku (siis se tuoli :D, ei kyllä levykään) , turvavyö piti karkaamaan pyrkivän lapsen paikoillaan. Voin suositella =). Esikoisella oli Niemen tehtaiden perinteinen puusyöttis ja tuo Ikean tuoli oli kätevämpi.

meillä on toisessa mummulassa ilmesesti sama jakkara ja on kyl kätsy. Siin ei o edes sitä jalkatukee josta on helppo ponnistaa pois tuolista joten sekin on musta iso +

suosittelen! meillä just tuo cam futura. tosi kätevä kun siinä pöydässä on pienet reunat jos kaatuu lasi niin ei valu juomat pöydälle ja lattialle. ja muutenkin helppo pestä suihkussa kun on muovia. ei kaadu vaikka lapsi nousee sitä vasten... kaikki siinä on niin kätevää että ite en muuta mallia ostais..

Meillä on Ikean muovinen syöttötuoli pöytälevyn kanssa ja musta se on hirmu kätevä! Eihän se kovin kaunis ole, mutta käytännöllinen kyllä. Siihen pöydälle on tosiaan helppo laittaa ruokaa ja imukuppilautanen pysyy siinä hyvin kiinni. Muovinen on myös helppo puhdistaa ja ainakin tämä malli on myös helppo koota ja kasata ilman työkaluja ja ottaa vaikka mummolaan mukaan. Silti se on tukeva ja turvallinen. Tuolissa on myös "turvavyö" ja sitä voi käyttää joko pöytälevyn kanssa tai ilman. Edullinenkin se oli. En tiedä missä asut mutta Ikeastahan voi käsittääkseni myös tilata ainakin joitakin tuotteita (?). Mutta joo, ainakin minä suosittelen :)

Aa Q-kuppi ehti ensin, no laitan kuitenkin tän viestin tälläsenä :)

Meillä ollut sellainen kaikilla viidellä lapsella käytössä, ja muuta ei huolittukaan sen jälkeen ku esikoiselle hankittiin sellanen... Lapsi ei pääse nousemaankaan siitä kun tulee vyöllä kiinni =)