E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen katsellut niitä kuvia. Toinen toistaan oudommista kuvakulmista otettuja, linssiheijastusta on usein niin paljon ettei naamasta näy aina oikein mitään. Mutta jonkinlaisia photoshop-taitoja näillä emännillä kyllä tuntuu riittävän ainakin siinä määrin on retouchia joissakin kuvissa käytetty ilmeisesti ihon pikkuvirheiden näppärään poistamiseen. Mutta kun olis kiva oikeasti joskus tietää minkänäköinen tämä kuvankäsittelijäneito siellä toisessa päässä on.
Olen katsellut niitä kuvia. Toinen toistaan oudommista kuvakulmista otettuja, linssiheijastusta on usein niin paljon ettei naamasta näy aina oikein mitään. Mutta jonkinlaisia photoshop-taitoja näillä emännillä kyllä tuntuu riittävän ainakin siinä määrin on retouchia joissakin kuvissa käytetty ilmeisesti ihon pikkuvirheiden näppärään poistamiseen. Mutta kun olis kiva oikeasti joskus tietää minkänäköinen tämä kuvankäsittelijäneito siellä toisessa päässä on.
No ei. En mä ihan kapteeni haddockin näköinen sentään ole.Onko sulla tuo avatar kuva siellä terffeillä kuvana, vai missä se oli ja miten se meni.
Mulle on jäänyt sellainen vaikutelma että yleensä pyöreämmät naiset tykkää laittaa sitä tissivakoa näkyville ikäänkuin ne tissit olisivat se paras ominaisuus mitä on tarjota tai sitten sillä jotenkin kompensoidaan sitä pyöreyden tuomaa epävarmuutta, emt. Kyllä tissejä on kiva katsella, ei siinä mitään mutta niistä on kuvia netti täynnä. Jos edes jossain määrin vakavissaan hakee seuraa niin tissien väkisin tyrkylle tuominen omassa profiilikuvassa menee mun mielestä sinne huvittavat tapaukset-osastolle hyvin nopeasti ellei nyt muuten satu jotenkin vaikuttamaan aivan täydelliseltä.Helpommin saa varmaan yhteydenottoja, jos laittaa kuvan. Mitä vähemmän vaatteita, sitä enemmän ja sitä epäasiallisempia. Musta oli kerran yksi kuva, joka oli vähän ylhäältä päin otettu, ja siinä hiukan tissivakoa näkyi. No, tulipa kyselyjä tisseistä. Kun kerroin, että kuva on otettu ajalta, jolloin imetin, kyselyt loppui siihen. Yksi kaveri veti herneen nokkaan, kun profiilissa luki, että pyöreä, mutta oli ottanut yhteyttä, kun en kuvan perusteella ollut pyöreä. No en ollut, koska se oli silloin imetysaikana otettu, siitä olin lihonut muutaman kilon. Eipä kuulunut kaverista enää. Missään nimessä en neuvo laittamaan kuvaa sinne palveluun, vaan lähettämään sen vasta, kun on alkanut jonkun kanssa juttusille.
Mulle on jäänyt sellainen vaikutelma että yleensä pyöreämmät naiset tykkää laittaa sitä tissivakoa näkyville ikäänkuin ne tissit olisivat se paras ominaisuus mitä on tarjota tai sitten sillä jotenkin kompensoidaan sitä pyöreyden tuomaa epävarmuutta, emt. Kyllä tissejä on kiva katsella, ei siinä mitään mutta niistä on kuvia netti täynnä. Jos edes jossain määrin vakavissaan hakee seuraa niin tissien väkisin tyrkylle tuominen omassa profiilikuvassa menee mun mielestä sinne huvittavat tapaukset-osastolle hyvin nopeasti ellei nyt muuten satu jotenkin vaikuttamaan aivan täydelliseltä.
Se kuva on muutenkin vähän kakspiippuinen juttu, moni tai useammat käyttävät sen valitsemiseen järjettömästi vaivaa ja jotkut vielä sliippaavat sitä kuvaa jälkikäteenkin ja kyllä mä sen toisaalta ymmärrän mutta mikä sen kuvan merkitys sitten on muu kuin olla kärpäspaperina houkuttelemassa jos jonkinlaista vastaajaa. Kuvan kokonaan pois jättämisessä ei ole mitään pahaa, parempi olis toki jutella ensin ja vaihtaa kuvia vasta sitten jos se molempia kiinnostaa mutta kun ei jaksa kaikkia ilmoituksia muutenkaan käydä läpi ajatuksella niin kuvalliset ilmoitukset menee vaan etusijalle. Sääli vaan että ehkä niissä kuvattomissa voisi ollakin ties kuinka hyviä tapauksia. Miehen nyt on melko turha toivoa ainakaan kovin montaa jos yhtäkään vastausta jos ilmoituksessa ei ole kuvaa ollenkaan.No en mä silleen tarkoituksella sitä tissivakoa siihen laittanut, mulla kun ei varsinaisesti moista edes ole.Mut sattui nyt sellainen kuva, missä naama ei ihan heti näkynyt, ettei kaiken maailman pervot tule ehdottelemaan kadulla.
Mut totta, poistin sen kuvan aika pian, vaikka omasta mielestäni sen kuvan ollenkaan ainoa ja/tai näkyvin ominaisuus ei ollut tissini. Hiukset siinä oli hyvin.
![]()
Se kuva on muutenkin vähän kakspiippuinen juttu, moni tai useammat käyttävät sen valitsemiseen järjettömästi vaivaa ja jotkut vielä sliippaavat sitä kuvaa jälkikäteenkin ja kyllä mä sen toisaalta ymmärrän mutta mikä sen kuvan merkitys sitten on muu kuin olla kärpäspaperina houkuttelemassa jos jonkinlaista vastaajaa. Kuvan kokonaan pois jättämisessä ei ole mitään pahaa, parempi olis toki jutella ensin ja vaihtaa kuvia vasta sitten jos se molempia kiinnostaa mutta kun ei jaksa kaikkia ilmoituksia muutenkaan käydä läpi ajatuksella niin kuvalliset ilmoitukset menee vaan etusijalle. Sääli vaan että ehkä niissä kuvattomissa voisi ollakin ties kuinka hyviä tapauksia. Miehen nyt on melko turha toivoa ainakaan kovin montaa jos yhtäkään vastausta jos ilmoituksessa ei ole kuvaa ollenkaan.
Olitko listannut harrastukseksesi käsityöt? Kyseessähän saattaa olla ihan selkeä väärinymmärrys.Silloin kun mä vastailin noihin ilmoituksiin, niin vastasin lähes yksinomaan niihin, missä ei kuvaa ole.Musta se oli vaan jotenkin.. luotettavampaa joissain tapauksissa. Tai niihin, joilla oli joku ihan tavan kuva, selkeesti ne miehetkin joskus valitsee vähän muutamaa kiloa kevyemmän ja joitain vuosia nuoremman kuvan.
Mut tuolla on tosiaan noita ilmoituksia älyttömän paljon, on ihan sattuman kauppaa, että sattuuko jonkun hyvän tyypin ilmoitusta sit lukemaan. Ja varmaan aika monelle naiselle ainakin se aiheuttaa turhia paineita ja mietteitä siitä, että onko mussa nyt joku vika kun ei ketään kiinnosta. No ei ole, mutta niitä ilmoituksia on vaan niin paljon. Mutta joo, kaikenlaisia vastaajia on.
Yksikin ehdotti mulle viittäkymppiä hand jobista.
Enkä usko hänen tarkoittaneen esim vaatteiden korjausta.
Vaikka ihan selvästi sanoin etsiväni ihan vakavasti seuraa tai mikä ettei ystävääni. Ja ei. ei ollut edes sitä tissivako-kuvaa.
![]()
Olitko listannut harrastukseksesi käsityöt? Kyseessähän saattaa olla ihan selkeä väärinymmärrys.![]()
No toi ehkä selittää, ei sillä että asioilla olisi yhtään mitään yhteyttä mutta voin kuvitella sellaisen rakentuvan aika nopeasti joidenkin pääkopissa.No en..Kun mä en tykkää tehdä minkäänlaisia käsitöitä.
Mä listasin kyllä joskus harrastuksekseni itämaisen tanssin, mikä selkeästi oli virhe, vaikka sitä oikeastikin olen kauan harrastanut.
Mutta siis joo, tää kaveri kyllä ihan selkeästi tarjosi rahaa seksuaalisista palveluista :x
No toi ehkä selittää, ei sillä että asioilla olisi yhtään mitään yhteyttä mutta voin kuvitella sellaisen rakentuvan aika nopeasti joidenkin pääkopissa.
Mitenkään sinua kritisoimatta, mutta jos vielä joku vielä 2011 ajattelee niin, että miehen kuuluu tehdä aloite myös nettitreffeillä, on todennäköisempää menettää se hyvä mies vain oman periaatteen vuoksi.Laita ihmeessä kuv, saat paljon enemmän yhteydenottoja ja on varaa msitä valita.
Itse aikoinani myös siellähetken aikaa kuvallisena pyörin kunnes tapasin nykyisen aviomieheni.Jee, miehellä ei ollu kuvaa,mut sain sen sp kautta tosi nopeasti. Hän otti minuun yhteyttä ja sitä kautta sit tutustuttiin. Itse en ottanut yhteenkään kuvattomaan ilmoon yhteyttä. No tein muutenkin vain pari koska olen vanhanaikaikainen ja sitä mieltä et mies tekee aloitteen.