V
vieras
Vieras
onko kenelläkään lapsia kyseisessä koulussa tai itse käynnyt sen? kuulisin mielelläni kokemuksianne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:yhen kamun lapset on siellä. 3-luokkalainen ei osaa vielä lukea, kun sen ei pakko...siellä annetaan lapsen siis olla...onko hyvä vai ei, en tiedä. minusta vanhemmat joutuu maksamaan törkeän paljon ja ite kun maksan paljon muutenkin veroja, en todellakaan vapaaehtoisesti maksa enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:lisään vielä, että massaoppininen on ihan ok, koska se valmentaa työpaikkoihin. eikä se koulu ole missään tapauksessa lapsen tärkein oppimisen paikka, ei siellä oikeaa elämää opi.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:en mä tiedä että on niin törkeen kallista jos steinerkoulu maksaa 250/lukukausi.. tai no on se siihen nähden kallista kun peruskoulu on ilmaista ja järkyttävää massa oppimista...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jonsered, kiitos taas. oikeastaan olen päätöksen jo tehnyt, mutta tarvitsin juuri kaltaistasi henkistä tukea. täällä meillä steiner on "vammaistenkoulu", ja kaikkien lasten tulee siirtyä 500-700 oppilaan ala-asteelle. tunnen kuitenkin lapseni ja tiedän, että heille paikka on sopiva, vaikka koulumatkaa tuleekin. saako esiopetuksesta siirtyä suoraan kouluun, vai pitääkö paikkaa vielä hakea?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:Muusta mä en tiedä, mutta ne mun tuttavat , jotka steinerkoulun ja lukion on käyneet, on sanoneet, että ylioppilaskirjoituksiin oli vaikea valmistautua kun ei ollut tottunut pänttäämään tietoa kirjoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:narkissos, missäpäin lapsesi kävivät koulua? jonsered: kävin laittamassa y-viestin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:narkissos, missäpäin lapsesi kävivät koulua? jonsered: kävin laittamassa y-viestin
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Narkissos
Osittain samoista syistä päädyimme peruskoulusta steineriin.Todella ikvävv, että teillä kävi noin.
Kaikissa päätöksissä on riskinsä. On hyvä pitää mielessä se, että myöhemmin voi tehdä toisensisältöisen päätöksen, tilanteen mukaa
*tökkäsin y-viestiä, Narkissos*
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jonsered-sille Pia Palelle, jäi lause kesken, ku tuli posti ja ajatus katkesi. samaa mieltä kanssasi, että onneksi ratkaisun voi tehdä myöhemmin myös toiseen suuntaan, jos asiat tuntuvat siltä. Ehkä koska kyseessä on ensimmäinen iso päätös ja vielä esikoisen kanssa, niin pelkää kovasti tekevänsä virhe päätöksiä, vaikka enemmän varmasti kaduttaisi jossittelu. Seuraavien lasten kanssa tuntuu olevan varmenpi kaikissa asioissa.