Kokemuksia spartoo.fi:sta

  • Viestiketjun aloittaja "hmmh"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmh"
Millaisia kokemuksia teillä on ollut tästä nettiputiikista? Etenkin kiinnostaisi tuo toimitus että miten kauan meni, millä maksoitte, mitä tapahtui jos ette olleet kotona tuontipäivänä - mistä tuote piti sitten hakea? Eivätkö ne mene postiin haettavaksi?
 
"Jaanak"
Ehkä suurin miinus tuo, että ottavat alennushintaisten tuotteiden toimituksesta myös tuon vakiopostimaksun: http://www.kengat.org/spartoo-fi/

Mutta valikoima ja hinnat hyvät mielestäni noin muuten. Täältä(kin) on tullut useammin tilattua kenkäfriikki kun olen :)
 
Jaanak uusiksi
Taitaa olla palsta rikki :( yritän uusiksi.

Ehkä suurin miinus tuo, että ottavat alennushintaisten tuotteiden toimituksesta myös tuon vakiopostimaksun: spartoo.fi kokemuksia

Mutta valikoima ja hinnat hyvät mielestäni noin muuten. Täältä(kin) on tullut useammin tilattua kenkäfriikki kun olen :)
 
bla
Todella huono kokemus. Tilasin Emu-merkkiset kengät, hinta 149 euroa. Tuolla rahalla Spartoolta sain halvat kopiot, ilman tageja tai laatikkoa, "Made in China"-lappu sisällä, olivatpa vielä väärää kokoakin. Oikea hinta ollut Spartoolle varmaan noin 10 euroa, että kivasti tekevät voittoa noilla, jos joku on tarpeeksi tyhmä ne pitääkseen.
 
"vieras"
Mulla on huono kokemus, johtuen siitä että kengissä jotka ostin oli nettisivulla merkintä että kengät ovat suurta kokoa, valitse normaalia kokoasi pienempi koko. Otin sitten sen yhtä pienemmän koon, ja kun kengät tuli ne oli pienet. Palauttaa toki sai, mutta harmittaa se että jouduin maksaa ne lähetyskulut, ja syy oli siinä että en ois muuten ottanu sitä kokoa liian pientä, mutta kun nettisivu erikseen niin käski.

Ärsytti tosi paljon. Ja ärsyttää vieläkin niin etten viitti niiltä toiste tilata.
 
ei hyvä
Ei tunnu lupaavalta. Liike lupaa toimituksen 6 päivässä ja nyt olen odotellut jo 12 päivää. Sähköpostiin sain vastaukseksi kehotuksen ottaa yhteyttä UPS:ssään ja kysyä heiltä, missä paketti on. Ihan niin kuin en jo olisi itse tajunnut soittaa sinne. UPS:n sivulla voi kyllä seurata toimitusta, mutta se paketti ei kuitenkaan tule eli tiedot ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Puhelinpalvelu on surkea ja töykeä. En enää aio tilata, vaikka hinnat onkin ok.
 
Minulla ihan hyviä kokemuksia Spartoosta. UPS-toimituksen kanssa saattaa tulla hieman hankaluuksia, koska toimitusaikaa ei voida ilmoittaa tuntien tarkkuudella. Olenkin itse suosinut Mypack-kuljetusta ja käynyt paketin itse noutamassa. Palautukset ovat sujuneet mielestäni niin kuin pitääkin. Viimeksi, kun jouduin palauttamaan tilaamani Nike tennarit, sain rahat takaisin noin viikon kuluttua.
 
vierailija
Itse ostin just viime viikolla ja vielä 10% alennuskoodilla. Muuten hyvä mutta kesti vain yli viikon toimitus :). Spartoosta en ole tosin aikaisemmin tilannut mutta näyttäisi olevan ihan iso putiikki? Varmaan suurin osa vaatteista samaa henkkamaukka kamaa, mutta mikässiinä.. niinhän ne kaikki taitaa nykyään olla.
 

Yhteistyössä