Kokemuksia Seronil 20mg lääkkeestä??

  • Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti
masentunut
Kannattaako mun aloittaa tuollainen lääke,kun mulla on ollut ongelmia tän alapääkutinan kanssa ja elämä pyörii vaan sen ympärillä.Tuo lääkehän ei poista sitä ongelmaa.Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä että tuo lääke auttais mua unohtamaan paremmin tuon alapäävaivan.Mutta jos todella kutisee yms,niin tuskin mitään hyötyä on.Tää on masentavaa..
 
ap
Tää ei oo provo!!!!!Vaan oikeesti mulla on ollut emätintulehduksia yms alapäässä tässä muutaman kuukauden ajan ja elämä on käynyt todella raskaaksi!!Jos mun vaivat häviäisi,niin elämä olisi mukavampaa.Mutta jos näitten kanssa joutuu vaan elämään ja pelkäämään tuota kutinaa ja tulehduksia niin eikö tosiaan tuosta lääkkeestä ole hyötyä???Minäkin olen sitä mieltä että huvikseni en tuota lääkettä aloita.
 
ap
Niin ja gyne sanoi ettei näihin ole mitään ratkaisua olemassa.Pakkohan mun oli jonnekkin mennä puhumaan kun jokapäiväinen elämä on niin vaikeeta.Töissäkään ei pysty käymään kun aina joku ongelma tuolla alapäässä on.Kutina on inhottavaa!!! :(
 
hae apua vielä muualta
Pakkohan sitä on kutinaan joku helpotus löydyttävä! Vaihda lääkäriä; mene vaikka yksityiselle ottamaan vaivaasi toisenkin lääkärin mielipide. Jokuhan sen kutinan aiheuttaa, ulkopuolinen ärsytys tai sisäinen bakteeritulehdus, joka on kroonistunut. Ihan äkkiä en mielialalääkkeisiin kyllä lähtisi, jos kutinaa OIKEASTI on.
 
ap
Kyllä kutinaa oikeasti on!Kun kutina tulee,on myös alapää sen näköinen,punaisia pisteitä,limakalvo rikki.Että joku sitä ärsyttää.Nyt menkkojen jälkeen taas pahempana.Joudun käyttämään joka kuukausi maitohappobakteereita emättimeen.Mutta jos se on kroonistunut,niin miten ihmeessä sen saa pois.Tosin välillä alapääni on ihan normaali,mutta taas vaiva putkahtaa esiin..rasittavaa!!Ja se hitto vie vaikuttaa koko elämään!!
 
hae apua vielä muualta
Ymmärrän tuskasi. Minulla oli vasta elämäni ensimmäinen hiivatulehdus ja sekin tuntui kamalalta vaikka lähti yhdellä lääkekuurilla pois. Oletko testaillut erilaisia pikkuhousuja? Siis materiaalia ja usko pois, myös väriä. Joillakin on "musta-allergia" eli iho ei kestä mustaa väriä vaatteissa ollenkaan. Oletkos kokeillut juoda karpalomehua kovasti, ottaa C-vitamiinia ja syödä puolukkatuotteita ts. hapanta, joka pitäisi elimistön "happamena" eikä alapään vaivoja olisi niin paljoa. Entäs miten hiilihydraattien määrä? Kokeileppas välttää niitä (max. 200g hiilihydraattia vuorokaudessa) ja seuraa mitä tapahtuu.
Jos et ole käynyt kuin yhdellä lääkärillä, niin mene erikoislääkärille yksityisvastaanotolle.
 
ap
95 prosenttisia puuvillaisia alushousuja käytän.Karpaloa löytyy pakastimesta,käytän sitä joskus jogurtissa.Piimää juon.Multitabs plus vitamiinitabletteja käytän.ymsyms.
Kävin terveyskeskuslääkärillä sekä yksityisellä gynekologilla.Sekä vaan jutellut parin muun lääkärin kanssa.En tiiä missä mättää..
 
toivottavasti auttaa
Löysinpä tämän vanhan keskustelun ja itselläni on ns. stressi-ihottuma ja kyllä psyykellä on iso vaikutus siihen, itse aloittelen mielialalääkitystä. Tietenkään kutina ei ole ainoa oire mutta jossain vaiheessa se alkaa tuntumaan tosi isolle asialle, itse raavin itseni verille yhdestä kohtaa ja en kehtaa kunnolla pihalle kesällä mennä :/

toki ensin kokeiltiin voiteet sun muut
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä