Kokemuksia Sack´n Seat "matkasyötötuolista"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namnam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namnam

Vieras
Olisko kenelläkään kokemuksia Sack´n Seat matkasyöttötuolista? Siis siitä, joka on kankainen ja sen saa siis sidottua tuoliin kiinni.
Onko kuinka näppärä ja kuinka vanhasta voi alkaa käyttämään ja miten vanhaksi asti voi käyttää?
Mistä niitä saa ostettua, varmaankin joudun tilaamaan netistä, kun ei täällä ole lähimainkaan mitään lastentarvikkeita myynnissä...

No, jos jostain löytää tuolin johon se käy niin on ihan toimiva. Nykyään vaan suurin osa tuoleista on korkeaselkäsiä (ainakin meidän tuttavapiirissä ja paikoissa missä käydään on harvassa matalampi selkänoja mihin tuo käy).

Meillä käyttökerrat jäi tosi vähäsiksi, en tarkkaan muista koska sen ostin, mutta oisko se meillä ollut vajaan vuoden. Käytössä oli ehkä 3kertaa. Poika on nyt 1v8kk ja en ole enää pitkään aikaan raahannut sitä mukana kun voi istua ilman sitäkin. Mukana kyllä oli monestikin, mutta tuolit oli semmosia mihin se ei käynyt...

Mulla on "in the pocket baby" matkasyöttötuoli ja se sopii useampaan tuoliin, kun sen saa pujotettua välistä. Esikoinen oli siinä tarvittaessa jo kun osasi istua, muttei välttis pysynyt vielä itse pystyssä.. Ihan kätevä mun mielestä ja tohon Sack`n seatiin verrattuna parempi.

Meillä ollu käytössä kahdella lapsella. Alettiin käyttämään muistaakseni silloin, kun istuivat itse tukevasti. Ja käytössä on vieläkin molemmilla, vanhin 2,5 vuotta, tosin tuolin selkänojan täytyy olla aika matala jo tälle vanhemmalle, että kangasta riittää. Mutta kovasti olen tykännyt kapistuksesta. Pelastanut monta kyläreissua, kun ei ole tarvinnut sylissä pitää ja syöttää.

Meillä oli ihan mukavassa käytössä. Kahviloissa on yleensä matalat selkämykset, mutta kodeissa ei.

Mutta tuollaisen tekee myös ihan itse helposti. Selkä osa on ns huppu, josta laskeutuu suorakaiteen muotoinen kaistale. Kaistaleen päässä on nauhat soljella (lapsen kiristy selkänojaa vasten) ja lapsen pepun kohdalla muistaakseni kankaan tuoliin kiinnittämistä varten

Meil on Sack´n Seat ja on jääny tosi vähäiselle käytölle. Poika on ollu niin vilkas ettei ole siinä pysynyt kuin hetken. tarkoituksena on myydä se kohta jo pois kun ei sil meille ole varmaan enää hyötyä. Poika on nyt 1½ vuotias.