Kokemuksia Reimatec+ hanskoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi elämä.
Jos sinä rikot tuotteen, niin aika kumma kauppa on, joka uuden antaa tilalle. Jos tuotteessa on jokin vika, niin sitten tottakai. Mutta itse piikkilankaan rikotut hanskat on selvä juttu.

Mikäs Alko se sellainen muuten on, jos kassan jälkeen tiputat maksamasi tuotteen lattialle ja saat hakea hyllystä uuden tilalle. En ihan heti usko että näin toimitaan :laugh:

No olen minä yhden kerran tiputtanut alkossa lattialle viinipullon ja sain uuden tilalle, ei ollut kallis pullo mutta oli kuitenkin Vina Esmeralda nimistä.

En kulje julkisesti missään humalassa ainoastaan kotona ja jos kotona tippuu pullo voin ostaa uuden tilalle.

Mutta sinun logiikallasi se olisi kuitenkin kaupan vika että tippui ja vaatisit uuden tilalle? Samalla tavalla kuin niiden hanskojen kanssa: lapsi rikkoo hanskat piikkilanka-aitaan ja sinä vaadit uudet tilalle, koska olivat käytössä niin vähän aikaa. Eihän tässä ole mitään eroa. Hanskat tai pullo :)

Ihan ok hanskat. Vedenpitävyys lähtee muutaminen konepesujen jälkeen. Tavalliset reimatecit menevät piloille ekassa pesussa.
Parhaat mitä meillä on ollut ja okeiltu on rasavilia, hans companya ja lassietecciä. Viimeinen oli huonoin. Jos ei akstunut vedestä niin sitten hiestä.

Mutta sinun logiikallasi se olisi kuitenkin kaupan vika että tippui ja vaatisit uuden tilalle? Samalla tavalla kuin niiden hanskojen kanssa: lapsi rikkoo hanskat piikkilanka-aitaan ja sinä vaadit uudet tilalle, koska olivat käytössä niin vähän aikaa. Eihän tässä ole mitään eroa. Hanskat tai pullo :)

Minä huomaan isonkin eron hanskoissa ja viina pullossa, sinun logiikalla se on sama aasia ja en ihmettele yhtään vaikka ne ei annakaan sinulle mitään hajonneen tavaran tilalle, minulle antaa mutta huomasitko tuon eron, sattui kaupassa ei kotona.

Minä huomaan isonkin eron hanskoissa ja viina pullossa, sinun logiikalla se on sama aasia ja en ihmettele yhtään vaikka ne ei annakaan sinulle mitään hajonneen tavaran tilalle, minulle antaa mutta huomasitko tuon eron, sattui kaupassa ei kotona.

Voi kyllä teen useinkin reklamaatioita (silloin kun ne ovat aiheellisia) ja saan hyvitystä. Lähes aina on käynyt näin.
Nythän oli kyse siitä että ne hanskat menivät rikki kotona (kai) eikä kaupassa?

Yhteistyössä