Onko REIMATEC talvihaalarit oikeasti HYVIÄ 1-2 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:o Voi jessus taas teitä. Miten se, minkä merkkisen haalarin joku ostaa lapselleen, voi olla noin vakava asia? Mitä helkkaria se teidän napojanne kaivelee, onko jonkun lapsella Lassien vai Reiman haalari...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
:o Voi jessus taas teitä. Miten se, minkä merkkisen haalarin joku ostaa lapselleen, voi olla noin vakava asia? Mitä helkkaria se teidän napojanne kaivelee, onko jonkun lapsella Lassien vai Reiman haalari...

samaa ihmettelen minäkin. taitaa vaan mammat täällä kilpailla "paremmuudestaan" eli sen parempi ihminen mitä kalliimmat kamppeet

Alkuperäinen kirjoittaja -:

samaa ihmettelen minäkin. taitaa vaan mammat täällä kilpailla "paremmuudestaan" eli sen parempi ihminen mitä kalliimmat kamppeet

Onkohan nämä ihmiset tässä ketjussa nyt ihan tosissaan? Tuntuu aika uskomattomalta...
Ja reimatecit on ihan oikeasti hyviä. :kieh:

Joo ihan vitsinä ;)

Asiaan...Reimatec on hyvä muttei niin hyvä että maksaisin siitä täyden hinnan.Alesta olen ostanut 30-50%,ihan ok puku.Toinen suosikkini on Lenne,kivan näköisiä ja laadukkaita.Tulevalle talvelle on ostettu ticket,koska sen ulkonäkö miellytti eniten,vielä ei ole kokemusta ko. haalareista.Jonathanissakaan ei ole mitään vikaa,mutta ulkoisesti ne ei useimmiten miellytä (liian tavallisia- ja tylsiä).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!!!!!:
Se on sama kuin kysyisi onko audi todella parempi auto kuin fiiat? eli on se,mutta ei ole järkevää ostaa ,ellei varallisuus riitä...

Hmmm, meillä olisi varaa, mutta silti meillä on ollut myös muita haalareita kuten Jonathan, Lassie, Remu.

Missä vaiheessa lasten haalaristakin on tullut statussymboli :D ... niin kuin nyt autosta :)

Ai meillä auto on ihan sitä varten kun sitä tai niitä tarvitaan työmatkoihin ja kovin vanhalla rotiskolla ei viitti 50 sivu päivässä ajaa eli meillä se on ihan auto vaan ei mikään sympoli. Haalaria meillä tarvitaan päivittäin monta kertaa eli ei viitsi kovin huonoa ostaa kun yksi ei sitten riittäisi, eli ei ole mikään sympoli vaan ihan kulutustavaraa.

Ja ihan sen vuoksi kosteussuojattu, ei kyllä yhtään reimatecia ole ollut, että pärjää yhdellä hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

No eipä tuo kaivelekaan, mutta ei tosiaan tarvi kilpailla. Meillä ostetaan kaikille kaikki vaatteet laadukkaita ja suht hintaviakin, en kai minä lapsiani pukisi halpisvaatteisiin kun en itsekään kulje sellasissa. Johan mun pitäisi vaihtaa vallan kauppapiiriä, mistä olen tottunut vaatteet meille ostamaan. Esim. halpahalleista en ole ikinä ostanut yhtään mitään! Miksikö, koska en koskaan käy siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!!!!!!!!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!!!!!:
Se on sama kuin kysyisi onko audi todella parempi auto kuin fiiat? eli on se,mutta ei ole järkevää ostaa ,ellei varallisuus riitä...

Hmmm, meillä olisi varaa, mutta silti meillä on ollut myös muita haalareita kuten Jonathan, Lassie, Remu.

Missä vaiheessa lasten haalaristakin on tullut statussymboli :D ... niin kuin nyt autosta :)

HERÄÄ !!!vaatteista on tullut status symbooli iät ja ajat sitten.muistan kun itsellänikin piti 80-luvulla olla levikset,mitkään muut ei kelvannut..sekä lacoste ja kappa oli in...ei se ole uutta!

No se nyt oli sitä teinimeninkiä, mutta nyt on kyse pienten lasten haalareista. Tuskin kukaan taaperoikäinen vaatii itselleen tietynmerkkistä haalaria :)
No ei mutta ne äidit jotka on kasvaneet näin vaativat!Ja kukapa ei lapselleen parasta tarjoaisi jos siihen varaa?

Olisiko kenties järkevää tarjota riittävän hyvää :D

Lapsille joille koko ajan tarjotaan ns. "parasta" kasvaa "ihania" aikuisia, joille ei se paras edes tahdo riittää ja rahat on koko ajan lopussa... :(

Eli eiköhän ole niin parasta että jokaisella on suu säkkiään myöten, kenellä ei ole varaa kalleempiin ostaa halvempaa ja sillä siisti! Joillakin kun tulot sallivat hintavemmat vaatteet.

Osin vauvalle reimatecin tällä viikolla, myyjä esitteli remua, mutta en sitä halunnut. niin yksinkertaista se oli. Reimalla oli myös halppis malli, mutta en sitäkään halunnut. 85 euroa maksoi 80 senttinen reimatec.

,,, ja mina raukka en moista Reimatec'ia tunnistaisi vaikka se iskisi minua suoraan otsaan,,, enka Lassie'ta,,, enka Jonathania,,, ja mitahan muita niita oli,,,, Onko niissa isot merkkilaput selassa jotta osaisi niita hyvaksyvasti/paheksuvasti tiirailla??

Mua ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ että täällä ja muuallakin suorastaan kielletään ostamasta Reimatekkiä, koska joku vidun Lassie tai muu on ihan yhtä hyvä mukamas, mutta puolet halvempi. No joo, antaa olla vaan yhtä hyvä, mutta jos joku haluaa nimenomaan Reimatecin niin miksi hän ei saisi sitä ostaa?
Meillä on lapsille talveksi kahdet haalarit, toiset on Ticketin ja toiset Molon. Kyllä mä tiedän ettei kahta välttämättä tarvitse, ja että joku Jonathan tms olisi ihan yhtä hyvä, mutta kai tässä maassa vielä saa ihan itse päättää millaisen haalarin lapselleen ostaa, ja montako ostaa. Varsinkaan kun ei ole rahat niin tiukalla että täytyisi tosissaan miettiä minkä hintaisen haalarin hankkii ja mistä.
En mä usko että meidän lapsista kasvaa sellaisia, joille ei mikään riitä, vain siksi että niillä on mun mielestä parhaat ja kauneimmat haalarit talveksi. Eihän lapsi itse tiedä haalarin merkkiä tai hintaa.

No en tiedä oliko reimatecin hinta tullut alas. Muistaakseni viime keväänä katselin että niin ovh:t oli 149, nyt ovh 99. Valmistushan on siirretty Kiinaan ainakin muutama kk Hesarissa olleen jutun mukaan. Remun ovh oli 69, Reiman halppismallin 59. Kun maksoin tuon 85 egee, niin ei se nyt niin kummalliselta tuntunut. Jos ei sit tarvi kurahaalareita niin siinähän se erotus tulee.

Sanon edelleen, kuten monissa muissakin ketjuissa, oman mielipiteeni:
Ostakaa Rasavil. Tehdään alusta loppuun Suomessa, on jo edullisempi kuin Reimatec, ja katsokaa mittaustulokset perhe-lehdestä Huomaatte eron Rasavillin hyväksi hankauksenkestossa, kosteudenpitävyydessä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Sanon edelleen, kuten monissa muissakin ketjuissa, oman mielipiteeni:
Ostakaa Rasavil. Tehdään alusta loppuun Suomessa, on jo edullisempi kuin Reimatec, ja katsokaa mittaustulokset perhe-lehdestä Huomaatte eron Rasavillin hyväksi hankauksenkestossa, kosteudenpitävyydessä...

Mutta kun Rasavil-haalarit on niin sairaan RUMIA :ashamed: etten halua niitä. Kuivana lapset on pysyneet Ticketeissäänkin, eikä ne ole menneet rikkikään koskaan.

Jos sinua ei kiinnosta Reimatec niin ole rauhassa. En minäkään kenenkään muiden lasten haalareista tai muistakaan kamppeista tee tilastoa tai seuraa niitä. Ostan itsellenikin laadukkaat kamppeet, miksi en siis lapsille. Minähän niitä vaatteita puen ja huollan. Reimatecissä oli kuivausrumpu sallittu. AP kysyi reimatecin ominaisuuksista. Vanhemmalle lapselle niitä aikanaan ostin ja nyt vauvalle. Silloin ainakin olivat ihan hyviä. Kyllä se nyt kaupassa käteen tuntui ehdottomasti laadukkaimmalta valinnalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Reimatec ostettu:
No en tiedä oliko reimatecin hinta tullut alas. Muistaakseni viime keväänä katselin että niin ovh:t oli 149, nyt ovh 99. Valmistushan on siirretty Kiinaan ainakin muutama kk Hesarissa olleen jutun mukaan. Remun ovh oli 69, Reiman halppismallin 59. Kun maksoin tuon 85 egee, niin ei se nyt niin kummalliselta tuntunut. Jos ei sit tarvi kurahaalareita niin siinähän se erotus tulee.

Ei Reimatecin ovh ole mikään 99 euroa....talvihaalarit 129-149 euroa, siis ihan perus Reimatec. Babymallia saa tietty halvemmalla.

joo ja jokainen ostaa sellaset mistä tykkää =) mie ainaki ostan sellasia mikkä on hienoja eikä pelkkä merkki ratkase=) ja tietysti olis hyvä jos kestää kulutusta;) mut merkistä viis....moni muu asia vaikuttaa!

Mä katsoin tänään Lassietec-haalareita kaupassa, kun niitä on täällä kovin kehuttu Remun ja Reimatecin veroiseksi. Tuntuivat ihan erilaisilta, vaikea uskoa että sen tuntuinen kangas todella pitäisi vettä. Jäi ostamatta. Vaikka suht edullinen onkin, niin mahdolliseksi hutiostokseksi kuitenkin liian kallis.

Yhteistyössä