Kokemuksia puhelimesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinnässä

Vieras
uusi puhelin hankinnassa, aina on ollut Nokian luuri mutta nyt olisi pari vaihtoehtoa mietinnässä.. onko jollain kokemuksia/ suosituksia kyseisistä puhelimista:

Samsung Galaxy Ace2 älypuhelin tai
Nokia Lumia 620

Älä suorru mihinkään Nokian tai Androidin epätoivoisiin romuviritelmiin. Suosittelen esimerkiksi kytkynä iPhone 4s:ää tai vaihtoehtoisesti 4s käytettynä. Et tule katumaan, luotettavuus ja käytettävyys aivan toisella tasolla iPhoessa kuin nuissa sinun vaihtoehdoissa.

[QUOTE="Omppu";28607639]Älä suorru mihinkään Nokian tai Androidin epätoivoisiin romuviritelmiin. Suosittelen esimerkiksi kytkynä iPhone 4s:ää tai vaihtoehtoisesti 4s käytettynä. Et tule katumaan, luotettavuus ja käytettävyys aivan toisella tasolla iPhoessa kuin nuissa sinun vaihtoehdoissa.[/QUOTE]

mistä veto että kohta joku tulee nilittämään että aifounissa ei ole moniajoa :laugh:

iphone on kyllä varma valinta jos vaan lompakko antaa myöden

Mulla on monia applen tuotteita airia, macia ja padia, mutta puhelimissa en jotenkaan ole ihastunut iphoneen. Joten käytössä lumia 820 ja ei mitään huonoa sanottavaa kyseisestä puhelimesta, toiminut koko ajan täydellisesti.

Minä tein sen erehdyksen että hankin Nokia Lumia 620:n. Heti käyttöönoton jälkeen alkoi katkoa virtoja itsekseen, niin että sammui ja meni päälle ja kysyi sim-koodia, sai 10 krt päivässä laittaa sim-koodin. Ja siis teki tuota ihan vaikkei puhelimeen olisi koskenut ollenkaan. Oli 2 viikkoa huollossa. Ja nyt pimenee välillä näyttö samalla tavalla kuin tuolla mamacita kertoo. Olisi pitänyt satsata vähän enemmän ja hankkia vähän parempi puhelin...

Meillä on miehellä uusin iPhone (5?) ja itselläni Samsungin Galaxy x cover. Samsungissani on kaikki se, mistä iPhonessa pidän (jokainen toiminto yhden tai korkeintaan kahden napin takana, kätevä pikanäppäinvalikoima, nopea kosketusnäyttö) + parempi sovellusvalikoima ja nettiselain, toimivampi viestinkirjoitus ja selkeämpi näyttö. X coverin hankin vastikään lähinnä siksi kun se on säänkestävä puhelin ja pitäisi kestää kovaa käyttöä, mutta yllätyin miten tyytyväinen tähän olen muutenkin. Aluksi aioin hankkia iPhonen, mutta nyt en siihen vaihtaisi :)

no jos tästä vetää yhteenvedon niin Lumia on vähän siinä ja tässä kun laatuvaihtelut tuntuu olevan suuria

jos pörssi kestää niin iphone ja jos haluaa edullisemman niin Samsung

Ehkä jo aloituksesta voisi tajusta, että iPhonet eivät ap:n budjettiin mahdu... Ja muutenkin ovat aivan liian ylihypetettyjä. Itselläni on ollut Lumia 710 noin vuoden eikä ongelmia ole ollut. Ap, sinuna harkitsisin Lumia 720:a tai vastaavan hintaluokan Androidia. Miten olisi tämä? http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/SAMI8190NWH/samsung-galaxy-s3-mini-i8190n-alypuhelin-valkoinen Muutamalla tutullani on tuo, ja ovat tykänneet.

Ehkä jo aloituksesta voisi tajusta, että iPhonet eivät ap:n budjettiin mahdu... Ja muutenkin ovat aivan liian ylihypetettyjä. Itselläni on ollut Lumia 710 noin vuoden eikä ongelmia ole ollut. Ap, sinuna harkitsisin Lumia 720:a tai vastaavan hintaluokan Androidia. Miten olisi tämä? Samsung Galaxy S3 mini I8190N Muutamalla tutullani on tuo, ja ovat tykänneet.

iPhonet ei tosiaan ole mun juttuni... tuo samsung näyttää ihan kivalta, varteenotettava vaihtoehto. :)

Samsung on mun veljillä, kuulema huono puhelin.
Kumpikaan ei tykkää.
Ainakin Lumia 820 on parempi kuin Lumia 620.
Meillä on molemmilla 820 ja ollaan tyytyväisiä.

Viimeksi muokattu:
Minulla on ollut Lumia 800 käytössä jo reilun vuoden eikä ole mitään pahaa sanottavaa, samoin miehellä. Kavereilla on Lumia 920:t ja molemmat on enemmän kuin tyytyväisiä.
Mä en ole iPhone-hypetykseen lähtenyt

Mikäli budjetti on tiukka, niin paskaa puhelinta ei kannata ostaa. Tällä jo aiemmin kerrottu iPhone4s kytkykaupalla on sekä halpa, että toiseksi paras mahdollinen puhelin (iPhone 5 luonnollisesti paras=).

Esimerkiksi TeleFinlandin kautta iPhone 4s+liittymä, niin halvimmillaan kuukausihinta on alle 11 euroa! Ajattele nyt, onko oikeasti järkevä edes harkita mitään muuta????

[QUOTE="vieras";28607883]X coverin hankin vastikään lähinnä siksi kun se on säänkestävä puhelin ja pitäisi kestää kovaa käyttöä, mutta yllätyin miten tyytyväinen tähän olen muutenkin. Aluksi aioin hankkia iPhonen, mutta nyt en siihen vaihtaisi :)[/QUOTE]

Itse asiassa XCover EI OLE iskunkestävä, vaan ainoastaan IP67 kosteus/pölysuojattu. Iltalehden testissä Lumia 920 pesi XCover 2:n kestävyystestissä mennen tullen! Lumia hajosi vasta sitten kun sitä lyötiin alumiinisella pesäpallomailalla!!!! Silloinkin se säilyi yhtenä kappaleena, mutta luonnollisesti ei enää toiminut.

Yhteistyössä