Kokemuksia Prisman raskaustestistä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti jo

Vieras
Eilen tein kyseisellä testin, ja negaa näytti. Menkat on jo 4 päivää myöhässä, ja olo on muutenkin sellainen etten koe olevani raskaana. Onko kokemuksia tästä testistä??

-jo yhden lapsen äiti-

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Tein prismasta ostetulla testillä plussan pari pvää ennen kun ois menkkojen pitäny alkaa. Se plussa kiikuttelee mulle tossa nyt leikkiruusuja

Sama täällä. Siis kaksi päivää ennen menkkoja sain plussan sillä.

Mulla Pirsman testi näytti plussaa (tosin hyvin haaleaa) jo 1-2 pv ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Joka kerralla (3) oon raskauteni sellaisella testannut. Lisäksi "muutama" (oikea) negakin on tullut testattua... :whistle:

Miksi epäilet tulosta? Ei kai mitään Prisman omia testejä ole olemassakaan? Samoja varmaan myydään muissakin kaupoissa ja ihan luotettavia ovat.

Itse oisin ekassa raskaudessa halunnut labraan varmistamaan tuloksen. Kun kuulivat, että haluan vain varmistaa kehottivat menemään kotiin. Kuulemma kaupan testit on herkempiä kuin labran pissatestit.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Missä noita prisman testejä myydään siellä prismassa. Kun ei ainakaan meiän prismasta edes myyjät niitä löydä.

Ne on samassa paikassa ku luontaistuotteetkin.

Voi kiitos! En kyllä heti olis sieltä etsinyt..täytyykin ens kerralla kurkata sinne!

Yhteistyössä