Kokemuksia prepaid-liittymistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitsen vaihtoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitsen vaihtoa

Vieras
Eli onko täällä ketään, jolla olisi tällainen prepaid-liittymä ihan vakituisessa käytössä, ja/tai jos joku on vaihtanut laskutusliittymän prepaidiin.

Eli minkälaisia kokemuksia on, onko prepaid-liittymässä ollut jotain rajoituksia tai ongelmia verrattuna laskutusliittymään, tai no, mitä tahansa muuta olennaista eroa käytössä (Ja toki tiedän ssen olennaisen eron, että prepaidissa maksetaan etukäteen ja laskua ei tule)

mulla on saunalahden prepaid ja kaduttaa että en jo aikasemmin ottanut!! Lataan joka kuukausi VAAN 10e saldoa ja se riittää :) otan siihen puhepaketin joka maksaa 6,90e ja sillä saa soittaa kaikkiin 050 ja 045 alkuisiin numeroihin ilmaiseksi :) ja siis paketti on voimassa aina kuukauden.

Ei sillä puhepaketilla saa soittaa minkään alkusiin numeroihin.. vaan se rajotus on siinä että sillä saa soittaa saunalahden ja elisan liittymiin.. niinku varmaan kaikki tietää se etuliite ei enään numerossa oo mitenkään operaattorikohtanen..

Itellä on saunalaht Prepaid ja mies on yrttäny,e ttä ottaisin tavis liittymän. No way! Ainut miinus, että ei toimi jokaisessa maassa tuo liittymä, mutta muutoin ei pahaa sanottavaa. Ja kun latailee saldoa nettipankista, niin joka kolmannen jälkeen saa lisää rahaa (10€). Puhepaketti käytössä ja se kattaa suurimmanosan sukulaisista ja kavereista ja kaikki lapset. Eikä tule juoruttua samallalailla turhanpäite. Voin suositella! E laskut päätä huimaa ja oppii olemaan myös vähillä soitoilla :)

itelläni oli prepaid vakikäytössä noin 5 vuotta kunnes vaihoin normiliittymään, prepaidissa on puhelut ja tekstarit vähän kalliimpi ja sit kun oikeesti pitäis soittaa johonkin eikä puheaikaa saa niin se ärsyttää. muuten prepaidin omistaminen meni hyvin mutta ei sopinut minun käytöllä kun käytin puhelimessä myös nettiä m tuli helposti ostettu 50€ puheaikaa, vaihoin saunalahten n.20€ 500min 500 tekstarii ja netti siihen samaa hintaan viellä :D kartoita puhelin käyttösi sillä selvii parhaiten mikä on sulle paras suosittelisin kumminkin tutustumaan puhepaketteihinennen prepaidia

prepaidiin saa myös nettipaketteja nykyään..halvin 6,90€ ja kuukauden..
itsellä oli teini-iässä, sillon en tykännyt ku käytin puhelintakin todella paljon, aina piti jonkun kanssa tekstailla :D
Nyt on myös prepaid, todella hyvä, käytän vähän puhelinta ja yleensä minulle keretään soittaa ennen kun minä soitan kellekään..lataan noin 2 kuukauden välein 10€

mulla ollut dna prepaid nyt varmaan 4 vuotta. mieheni on myös yrittänyt ylipuhua mua tavalliseen liittymään mut mä tykkään ku maksan puheluistani etukäteen eikä tuu yllätyksiä myöhemmin. kallishan tuo dna prepaid on, puheminuutti 16 snt ja tekstari 6 snt. mut n 20 e lataan kuukaudessa ja se riittää hyvin vaikka tulee aika paljon soiteltua. usein saa myös bonusta ku lataa 20 e kerralla niin saa 10 e kaupanpäälle.

Mulla on myös saunalahti prepaid ja juuri latasin kympin puheaikaa ja sain toisen kympin kaupan päälle:) tää riittääkin taas pari kuukautta. En enää ikinä ota normaalia liittymää.

Yhteistyössä