Kokemuksia Patapumista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Olen suunnitellut Patapumin hankkimista, mutta haluaisin ensin kuulla käyttäjien kokemuksia. Mahtaako toimia lyhyellä käyttäjällä? Olen vain 155 cm pitkä ja mietin saako reppua säädetty näin pienikokoiselle. Kokemusta kellään?

Mulla ei ole just tosta patapumista kokemusta mutta hankittiin vastaava ergo ja on ollut tosi loistava! Mulla pituutta vaan n. 160cm ja risat ja hyvin on näin lyhytselkäsellä toiminut! Olen kantanut siinä sekä vauvaa et meidän 13-14kg painosta esikoista. Mä ja esikoinen tykätty tosi paljon! Liinaa en oppinut ikinä käyttään, rintareppu otti selän päälle ja rinkka ei tuu kysymykseenkään kun on nin pitkäselkäsille tehty! Eli on ihan loistojuttu toi ergo :) Eli ilmeisesti patapumkin on sillon hyvä :D Meillä on nimenomaan se uudenpi versio ergosta!

Kiva kuulla, että toimii! Rintapeppu ei mullekaan sopinut ja kantoliinan kanssa opettelin tasan yhden sidonnan. Nyt kun lapsi on jo melkein 1-v, pitäisi kantoliinallakin kantaa selässä ja ne sidonnat tuntuu jotenkin tosi hankalilta. Kahta eri kantorinkkaa olen sovittanut ja niiden kanssa oli ongelmana juuri se, että olen lyhyt. Lantiolle tuleva tuki meni mulla aivan liian alas, joten rinkkakaan ei tuntunut hyvältä vaihtoehdolta.

Mitähän eroa Patapumilla ja Ergolla on muuta kuin hinta? Osaako joku kertoa?

Yhteistyössä