Kokemuksia olkapääleikkauksen jälkeisestä kipulääkityksestä?

  • Viestiketjun aloittaja ghkbn,
  • Ensimmäinen viesti
ghkbn,
Kuanko ihmiset on keskimäärin syöneet kipulääkkeitä olkapääleikkauksen jälkeen? Minulla korjattiin 10 päivää sitten revennyt labrum, joka liki 4 vuotta "parantui" väärään paikkaan. Lääkkeenä ollut 2x panacod ja 1x burana 800mg 8 tunnin välein. Nyt koitin ekan kerran pärjätä yhdellä panacodilla ja buranalla, ei auta. Onko mulla vaan matalampi kipukynnys kuin kuvittelin, vai tarviiko noita lääkkeitä vielä noin paljon?
 
Onko tuo lääkkeenottoväli lääkärin neuvoma? Aika pitkältä kuulostaa, pitääkö se aluksi kuitenkin kivun pois vai särkeekö koko ajan? Minulla oli kuuden tunnin välein särkylääkitys nilkkaleikkauksen jälkeen ja se melkein piti kivun pois koko ajan.
 
ap.
Lääkärin määräämä on joo. Lääkkeen otosta nyt reilu 2h, mitään apua ei siitä tullut. Normaalisti kun olen sitä kahta panacodia ottanut, vaikutus kestää 6-7 tuntia, yöllä pärjää parhaimmillaan jopa 9h.
 
"..."
[QUOTE="...";25106738]panacod 2tbl 3-4krt päivässä, alkuun meni arcoxia 120mg 2:sti päivässä ja sen jälkeen burana 800mg oisko ollu 3:sti päivässä. sairaalassa sain oxynormia.[/QUOTE]

ja näillä menin 3 viikkoa.
 

Yhteistyössä