kokemuksia nutrilett dietistä kelläään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ummetusta. meilkein päinvastanen ongelma tulee jollekin. ja sitten saattaa tulla ikäänkuin suolistokipuja.

mutta tuo toimii. nimimerkillä en edes noudattanut tarkaan vaan söin muutakin ja -4.5kg/5pv

ei toiminut tai ei ainakaan laihduttanut kuin ehkä kilon. Maistuvat aivan hirveälle, oli laatta lentää varsinkin pastojen kanssa. Vatsa toimi ihan ok mutta henk.koht ei voi ko kuuria suositella.

Mulla on just menossa. En noudata orjallisesti, syön muutakin. Mutta kilo on tippunut muutamassa päivässä, tiukka kilo jota en ole millään muulla tavalla saanut pois. Ummetusta ei missään nimessä ole mulla ollut, pitemminkin päinvastoin oli pari ekaa päivää.

Mun mielestä nuo on ihan hyvänmakuisia, varsinkin pirtelöt ja patukat. Kunhan vaan malttaa ne oikein valmistaa, niin pastat ja keitotkin on ihan hyviä.

[QUOTE="ninnu";22987552]ajattelin jos kokeilisin sitä 5pv diettiä. Tuleeko ummetusta?? Entä miten muu olo?[/QUOTE]

Olen ollut nyt 14 vuorokautta "nutriletruualla". Vatsa toimii joka päivä useamman kerran. Syön viisi pussia päivässä. Teen kolmivuorotyötä. Nytkin takana kaksi 12 tuntista yövuoroa ja menen tänään vielä kolmanteen yöhön. Olen käynyt jumpalla (1,5 tuntia/kerta/tehojumppa) ja polkenut kuntopyörällä.
Kokeilen nutrilettia ensimmäistä kertaa ja tarkoitus on jatkaa vielä 2-3 viikkoa. Olo on ihan hyvä, enkä hyppää vaa'assa, vaan sovitan "kutistuneita"vaatteita. Ikää tulee tänä vuonna 60 vuotta, joten vanhanakin jaksaa...

Yhteistyössä