Toimiiko NUTRILETT-dieetti? Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "plösö"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Crohn ja Colitis ry - CCAFIN - Roaccutan syynä Colitis Ulcerosaan ja Chrohniin

samoja lääkkeitä syötetään eläimillekin. Laittaisitte rahanne luomulihaan, niin loppuisi ruoan kanssa leikkiminen.
Olen nutraillut puolen vuoden aikana välillä syöden normiruokaa pienemmissä määrin ja välillä täysnutraillen kolmen viikon jaksoissa.Paino pudonnut 11 kiloa ja olen tosi tyytyväinen.Erityisen palkitsevaa on painon lasku täysnutrauksen aikana,jollon parhaillaan tippui 7 kiloa.Nyt kilon pois saanti kolmessa viikossa teettää töitä,mutta pääasia ,että alaspäin menee.Suosittelen
 
Viime vuonna - 24 kg osanutrauksella jatkan viellä, n 10-12 kg voisi lähtee mielellään. Myös liikuntaa harrastan.
 
vierailija
Hienoa Kais!!! Mahtava saavutus.Hyvä kuulla,että on onnistunut.Itse olen jakanut painonpudotuksen kolmelle vuodelle.Nyt ensimmäinen vuosi menossa puolessa välissä.Lähemmäs kaksikymmentä kiloa saisi mennä alaspäin,silloin olisin kaksinumeroisessa.Ensi vuonna sitten kymmenkunta ja viimeisenä samoin.Olen tässä vasta alussa,mutta hyvin menee.Hidasta jo tässä vaiheessa,mutta kesä edessä,jolloin aion pyöräillä kaksi kolme kertaa viikossa ainakin ja tunnin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hienoa Kais!!! Mahtava saavutus.Hyvä kuulla,että on onnistunut.Itse olen jakanut painonpudotuksen kolmelle vuodelle.Nyt ensimmäinen vuosi menossa puolessa välissä.Lähemmäs kaksikymmentä kiloa saisi mennä alaspäin,silloin olisin kaksinumeroisessa.Ensi vuonna sitten kymmenkunta ja viimeisenä samoin.Olen tässä vasta alussa,mutta hyvin menee.Hidasta jo tässä vaiheessa,mutta kesä edessä,jolloin aion pyöräillä kaksi kolme kertaa viikossa ainakin ja tunnin.
Kiitti :) Tsemppiä kovasti. Hitaasti onkin hyvä laihduttaa. Kiva kuulla,että hyvin menee. :)
 
Hei kuulkaa te nutraamalla laihduttaneet. Kun moisen liemen hörppii, niin röyhdyttääkö tai närästyttääkö sen jälkeen? Työmalla on kurja, kun jos käy normilounaalla, on seuraavat pari tuntia mahdoton työskennellä kunnolla kun vatsa on täynnä. Pitää siis keksiä muunlaisia lounasvaihtoehtoja.
 
Hei kuulkaa te nutraamalla laihduttaneet. Kun moisen liemen hörppii, niin röyhdyttääkö tai närästyttääkö sen jälkeen? Työmalla on kurja, kun jos käy normilounaalla, on seuraavat pari tuntia mahdoton työskennellä kunnolla kun vatsa on täynnä. Pitää siis keksiä muunlaisia lounasvaihtoehtoja.
Minnuu joskus röyhtäyttää, ei närästä. Kaipa sekin vähän riippuu,onko herkkä närästämään.
 
vierailija
Ei ole ollut muuta ongelmaa kuin vessassa juoksu hyötyliikunnaksi.Itse ostin tarjouksista aluksi,että opin tietämään maut.Löytyi joskus jopa 50% tarjouksia,kun päivämäärä loppumassa.Kuitenkin ihan syötäviä juttuja
 
vierailija
Ei ole ollut muuta ongelmaa kuin vessassa juoksu hyötyliikunnaksi.Itse ostin tarjouksista aluksi,että opin tietämään maut.Löytyi joskus jopa 50% tarjouksia,kun päivämäärä loppumassa.Kuitenkin ihan syötäviä juttuja
Nyt mennyt alas jo kaksitoista kiloa nutraillen.Kesällä pidän tauon ja nutrailen taas syksyllä kolme viikkoa.Tavoitteena 15 kiloa vuoden loppuun mennessä,eli nyt kala- salaatti pitoista ruokaa kesä.
 
vierailija
Nyt mennyt alas jo kaksitoista kiloa nutraillen.Kesällä pidän tauon ja nutrailen taas syksyllä kolme viikkoa.Tavoitteena 15 kiloa vuoden loppuun mennessä,eli nyt kala- salaatti pitoista ruokaa kesä.
Tavoitteena on 13,5 kiloa ja vuosi kolmen vuoden aikana.Nyt takanapäin kahdeksan kuukautta nutrausta ja osanutrausta ja kasitoista kiloa mennyt alaspäin ja tuo tavoite täyttynee ensi viikon lopulla eli 13,5 kiloa,joten hyvin on mennyt.Tähän astisesta kokemuksesta voin sanoa,ettei ole tuottanut vaikeuksia.Välillä olen hieman retkahdellut mutta takaisin ruotuun on tultu.Tällä hetkellä olen aloittanut tasapainottelu vaiheen ja syön enimmäkseen kalaa ja salaattia kesän aikana.Annoskoot ovat pienentyneet ja ehkä ruokavalio vaihtunut enemmän kasviksiin,leipä on jäänyt vähemmälle samoin kuin lihatuotteet.Kanaa syön etupäässä,punaista lihaa vähemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä