Kokemuksia Nokian päivähoitopaikoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimminmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksu menee aikalailla samoin ku kunnallisellakin.nokiallahan kunta tukee yksityisiä hoitajia paljon joten perheen maksettavaksi jää suunnilleen saman verran kuin julkisella.näin ainakin meillä.

Katsoin kartasta ja ehkä hiukan liian kaukana meiltä. Meidän lapsi on saamassa hoitopaikan läheltä kotia päiväkodista, mutta aina sitä kuitenkin miettii, olisiko joku muu vaihtoehto kuitenkin parempi :)

Tällä hetkellä on vaan tuo meidän 2vee. Ihan tavallinen rivitalo-koti ja älyttömän ihana ihminen.meillä on ainakin alusta asti synkannu. Hällä jo vuosien kokemus alasta. Mutta soita rohkeasti vaan itse sinne! Minkäikäinen tai ikäiset lapset teillä ois?

Meillä on useita lapsia, mutta juuri 3 täyttävä tyttönen tarvitsee paikan ihan juuri nyt. Mutta tuo on hiukan eri suunnassa, koska omat isommat lapset on Kankaantaan koulussa ja oma työmatkakin kulkee Kankaantaan koulun ohi. Joten siis päivähoitopaikan olisi oltava myös siinä samassa.

Meillä lapset olleet Pajakadun päiväkodissa ja ollaan tykätty tosi paljon. On pieni ja hyvällä paikalla niin pääsevät liikkumaan paljon lähistölle.

Itse olen pienenä ollut kankaantaan ja myllyhaan päiväkodeissa eikä niiden osalta ole huonoja muistoja mut toi Pajakatu on aivan ihana!

Onpa kiva kuulla hyvää tuosta Pajakadun pk:sta! :) Voi olla, että meidän pienet menevät/pääsevät sinne hoitoon. Kankaantaan ja Pajakadun pk:t ovat meitä lähimmät, ja valittiin hakemukseen ensisijaiseksi Pajakatu sen pienen koon vuoksi, vaikka Kankaantaalla piha näyttää paljon kivemmalta.

Yhteistyössä