M
Mimminmamma
Vieras
Olen hakemassa tyttärelleni(nyt 1v 3kk) hoitopaikkaa Nokialta ensi syksylle. Olemme vasta muuttaneet kaupunkiin,joten en yhtään tiedä paikallisista hoitopaikoista. Kaupungin nettisivuilta olen toki esittelyjä lukenut,mutta haluaisin kuulla nyt kokemuksia perheiltä. Eli kertokaa kaikki,risut ja ruusut. Tiedän,että jonot paikkoihin ovat pitkät,mutta tietäisin ainakin minne haen ensisijaisesti. Alueella ei ole meille niin merkitystä,koska auto löytyy ja lyhyt matka lähes kaikkialle Nokialla. Myös kokemukset perhepäivähoidosta ja ryhmäkodeista kiinnostaa.