Kokemuksia nettideittailusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Oon siis "tavannut" yhden mukavan miehen deittipalstalta,mutta ei ole aiempaa kokemusta tälläisestä..
Olemme nyt ahkerasta laittaneet viestiä sähköpostitse,mutta esim.sukunimeäni en ole kertonut saati antanut puhelinnumeroani.
Mies on kertonut nimensä ja mitä on kertonut itsestään,on ollutkin totta..Olen tehnyt netin kautta salapoliisityötä..
Mutta välimatkaa on n.140km ja tiedän ,että en työni vuoksi saati ystävien /perheen vuoksi haluaisi muuttaa pois..Jos siitä nyt vakavampaa tulisi..
Mies antoi numeronsa ja haluaisi jutella puhelimitse,mutta en ole antanut omaani..
Onko muilla hyviä/huonoja kokemuksia netissä deittailusta??

Jos se 140 kilometriin kaatuu, niin miksi edes yrittää. Joku tolkku näihin juttuihin kai olisi hyvä laittaa, jos olette pelkkää kirjekaveria etsimässä, tehkää se selväksi jo alussa.

Kannattaa katsoa kolmosen sarja klikkaa mua.Se kertoo oleellisesti sen mitä niiden nettiprofiileiden takaa paljastuu eli täysiä kusipäitä,pettureita,varattuja,alkoholi ja psyykeongelmaisia.

[QUOTE="akka";24995051]Kannattaa katsoa kolmosen sarja klikkaa mua.Se kertoo oleellisesti sen mitä niiden nettiprofiileiden takaa paljastuu eli täysiä kusipäitä,pettureita,varattuja,alkoholi ja psyykeongelmaisia.[/QUOTE]

No siinä sarjassa on kyllä sillä päähenkilöllä ihan uskomattoman huonoa tuuria. Jos tietää mitä haluaa, tuntee itsensä ja käyttää vähän järkeä, niin kyllä sielläkin toisilleen sopivat ihmiset voi kohdata.

Me tapasimme netissä 2007. Mies asui 200km päässä. Sovimme tapaamisen minun luokseni (aina olisi voinut vielä parkkipaikalla kääntyä takaisin ;) ). Ihastuimme, Rakastuimme. Minä (ja lapseni 4v) muutimme miehen kotikapunkiin, eli lyötiin hynttyyt yhteen. Samalla vaihdoin työpaikkaa. Nyt meillä on myös yhteinen lapsi joka on 3vuotta.Sekä Talvihäät tulossa!

Kun sen ihmisen löytää, asiatkin menee omalla painollaan järjestykseen.

mulla nettideittailut kaatuu siihen että aina joku kysyy... millainen sä oot luonteeltas kuvaile ittees jne... no kyllä mä nyt ulkonäköäni osaan kuvailla mutta tuohon luonnepuoleen se sitte tyssää... hitto mä osaa kuvailla millanen mä oon...

[QUOTE="akka";24995051]Kannattaa katsoa kolmosen sarja klikkaa mua.Se kertoo oleellisesti sen mitä niiden nettiprofiileiden takaa paljastuu eli täysiä kusipäitä,pettureita,varattuja,alkoholi ja psyykeongelmaisia.[/QUOTE]ja sama koskee molempia sukupuolia

Silti kaikkein pahimpia ovat ne naiset joiden vaatimustaso on taivaissa vaikka mitään merkittävää tarjottavaa ei itsellä ole, pahimmassa tapauksessa pelkkää painolastia. Arvoisat naiset, ei se pillu niin ihmeellinen asia tänä päivänä ole että pelkästään sen omistajuudella voi vaatia kuun taivaalta.

Mulla on kans nettideittiprofiili ja mua ärsyttää 2 asiaa.
Eka; miehet jotka haluavat tietää heti kaiken. Nimen, puhelinnumeron, työpaikan, facebook-kaveruuden, työajat jne. Toi on mulle ainakin iso turn off! Ja juttu ei siitä yleensä jatku.
Toinen: ilmoitukset joissa mies ei kerro mitään itsestään. Ei ole kuvaa, ei kaupunkia, ei mitä hakee kumppanista, mistä pitää jne. Yritä siitä sitten tietää minkälaisen ihmisen kanssa juttelee.
Oon käyny treffeillä, mutta kipinää ei ole vielä löytynyt.

ja sama koskee molempia sukupuolia

Silti kaikkein pahimpia ovat ne naiset joiden vaatimustaso on taivaissa vaikka mitään merkittävää tarjottavaa ei itsellä ole, pahimmassa tapauksessa pelkkää painolastia. Arvoisat naiset, ei se pillu niin ihmeellinen asia tänä päivänä ole että pelkästään sen omistajuudella voi vaatia kuun taivaalta.

Mä olen kyllä samaa mieltä siinä, että on siellä kamalia naisia myös. Jotenkin ärsyttää vaan kun naiset aina näillä palsoilla haluaa repostella sillä miten hirveillä treffeillä taas tuli oltua ja millaisen idiootin kanssa taas päädyin treffeille. Onko se jotain oman itsetunnon nostamista vai mitä. Näitä ketjujahan piisaa täälläkin. Jotenkin sairasta...

Yhteistyössä