Kokemuksia näistä kantoliinoista? Äkkiä!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Yksi
Pikku-Ruuta vain oon koklannut, se on sellanen ihanan pehmeä trikooliina ja värejä löytyy tosi kivoja. Meiltä lähti kiertoon, kun omat hermot eivät yksinkertaisesti riittäneet sidontojen opetteluun; aina oli löysä jostain. Mutta siis liinan kanssahan tuolla mun ongelmalla tuskin ollut mitään tekemistä! :D
 
Kallis, ainakin Hug-a-bub. Se oli normaalipainoiselle aivan liian pitkä ja vyötäröllä ylimääräiset kerrokset hiostivat kunnolla. Hain sitten kangaskaupasta ihan tavallista trikoota 4metriä (maksaa n. 9e/metri) ja leikkasin pituussuunnassa kahtia ja kavensin päistä niin sai helpommin solmittua. Trikoo ei purkaudu niin ei tarvitse edes ommella mitään.

Ajoi saman kuin huggis eikä ollut ylettömän liian pitkä. Hintaa tuli siis kahdelle kantoliinalle vajaat 40e, kaveri sai ylijäämäkankaasta oman liinan. :)
 
vieras
Mulla on hug-a-bub nyt toisella lapsella käytössä ja ihan ok liina, tänään kyllä viimeksi aattelin, että oliskohan kudottu liina sittenkin kätevämpi, kun tuo trikoinen kyllä (ainakin mulla) löystyy kun vauva siinä pidemmän aikaa on, vaikka kuinka sitois tiukalle!
Mulla on kyllä edellisen kanssa käyttökokemusta vaan parin kuukauden ajalta ja tuo pienimmäinenkin on vasta 3vko, eli eos miten toimii isommalla lapsella
 

Yhteistyössä