Kokemuksia näistä farkuista ?

• Viestiketjun aloittaja Uusi auto mietinnäs
  • Ensimmäinen viesti
Uusi auto mietinnäs
Toyota Carina, Volkswagen Passat tai Ford Mondeo ???

Onko kokemuksia näistä farkuista, onko joissain näistä jotain vikoja paljonkin ?? Entä miten tilavia kolmelle lapselle ?

kesämies
riippuu vähän vuosimallista. 90-luvun lopun mondeot ovat ainakin melkoisia pommeja. Mutta jos olet uutta ostamassa (siis vm 03~05) niin ne mondeot ovat ihan ok.

Toyotan kanssa tilavuus riippuu täysin vuosimallista. Volkkarit on hyviä, luotettavia, tilavia ja ne pitää hintansa parhaiten tuosta joukosta. Melkein kallistuisin siihen.

Kirsi -74
Eiköhän se riipu hieman yksilöstä (siis autosta) ja miten sitä on pidetty. Meillä on farmari Carina. Toinenkin auto on Toyota ja ovat kestäneet siinä missä "kalliimmatkin" autot. Ei oo köyhällä vara :p Ja velkaa ei viitti auton takia ottaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 22:15 Nikki kirjoitti:
Volkkari! Siis ehdottomasti!!!
Ainakin Ford unohda:
"Miksi Ford keksittiin? Jotta Opel ei olisi huonoin"

Pitää paikkaansa!

ja ei tod. pidä paikkaansa jokaisesta autosta tulee joskus opel tuo pitää ainakin paikkansa meillä -05 focus ja todella tyytyväinen

tiukunen

Lasten kanssa liikkumisesta ei varsinaisesti ole kokemusta kuin Carina e -farmarimallin kans. Diesel oli auto ja kestävä kuin mikä. Ei mitään ongelmaa niiden vuosien aikana ollut, jotka auto vanhemmillani oli. kilometrien takia vain sitten vaihdettiin nuorempaan kun alkoi 450tkm lähestyä....
takakonttiin sopii oikein hyvin vaunut ja kassit ym. tavarat.
Jalkatilat takana olivat riittävät myös jopa neljän aikuisen matkustaessa siellä, joten eiköhän pari muksuakin turvaistuimineen sovi. (kokeiltu on sitäkin)

Jussi Seinäjoki
Itse päädyin valinnassani Skodan octavian 1,9 tdi farkkuun, sama tekniikka kuin passatissa. Hintaa on vain helv.. korjaan paljon vähemmän kuin passatissa.
Makuasioita osin; osin faktaa tuo auton valinta, mutta olen samaa mieltä kuin edellä kirjoittanut. ÄLÄ OSTA FORD MERKILLÄ VARUSTETTUA AUTOA.
Itselläni on niistä(yhdestä) NIIIIN huonot kokemukset

uggeli
Jos (ja kun) päädyt
volkkariin niin ehdottomasti
passat! Golf on loppupeleissä
tosi pieni.

Carina E on tosi varma käyttöauto ja
tilava mutta aivan ihme luikero
ajettava ja suht äänekäs.
Perus japski.

Itse kallistuisin ehdottomasti passatin kannalle.

Yhteistyössä