kokemuksia minipillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viimeinen vaihtoehto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Cerazette, tiputteluvuotoa silloin tällöin 2kk, yhden pillerin myöhässäottaminen ja raskaana.
Minipill, tiputteluvuotoa taas pari kk, yksi pilleri välistä ja jälleen raskaana.

Nyt hormonikierukka.

Molemmista naama kukki, mut ei oikeestaan muuta.

Cerazette, menkat kesti monta viikkoa, oli pois pari päivää ja jatkui taas.. Pillerit otin aina ajallaan. Naama täälläki kukki, vaikka normaalisti on n. 2 finniä ollut vuodessa :D Hirveet oli noi pillerit!!!

mä voin vaan sanoa tän että oli paketissa mikä nimi tahansa niin kaikki hormonivalmisteet on mulle ollu täysin epäsopivia ja täytyy sanoa etten ole kyllä kuullut että kovin moni muukaan olis täysin ilman vaivoja säästynyt hormoniehkäisyä käyttäessä. ja kyllähän se niin on että ehkäisyn pitää olla sellainen josta ei kärsi eikä elämän laatu heikkene näin jopa lääkäritkin sanoneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
cerazette, poinonnousua, päänsärky, haluttomuutta
nyt kuparikierukka

Minä taas olen laihtunut 8 kiloa kun aloitin Cerazettet, en tiedä onko noilla pillereillä sitten mitään vaikutusta asiaan (imetän ja välillä olen vähän katsonut mitä syön).
Minulla 6 kk Cerazette ollut käytössä, eka kuukausi normaali, sitten alkoi tulla kuukautiset joka toinen viikko. Nyt tulee joka toiset kuukautiset tuolla viikon tauko-systeemillä ja joka toinen kuukautiskierto normaali! :D Haluttomuutta tullut nyt ihan viime aikoina, en tiedä johtuuko pillereistä.

Uusimmat

Yhteistyössä