Kokemuksia? Mihin autoon mahtuu takapenkille/penkeille kolme turvaistuinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko näissä autoissa ollut tilaa vielä rattaille ja vaunuille? Meidän pitäisi tunkea autoon istuinten lisäksi yhdet matkarattaat ja kaksosten vaunut. :/

no zafirassa ja sintrassa ainakin on,ovat "tila-autoja",eli 7 paikkaisia.sintra isompi kuin zafira ja sintras on liukuovet,mitkä on todella kätevät lasten kanssa.eeli kun kolmannen penkkirivin penkit ei käytössä niin tilaa on tavaralle ja paljon
=)

Tuota sintrasia ei taideta enää valmistaa? Ei ainakaan löydy Opelin sivuilta sellaista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietysti istuinten mahtuvuuteen vaikuttaa myös se, että mikä istuin ja mitkä kaukalot, niitäkin on niin eri kokoisia.

Ja ei tuossa Zafirassa kyllä mikään iso iso tavaratila ole.

jos sulla 5 penkkiä käytössä niin on iso tavaratila!!

Onko näissä autoissa ollut tilaa vielä rattaille ja vaunuille? Meidän pitäisi tunkea autoon istuinten lisäksi yhdet matkarattaat ja kaksosten vaunut. :/

no zafirassa ja sintrassa ainakin on,ovat "tila-autoja",eli 7 paikkaisia.sintra isompi kuin zafira ja sintras on liukuovet,mitkä on todella kätevät lasten kanssa.eeli kun kolmannen penkkirivin penkit ei käytössä niin tilaa on tavaralle ja paljon
=)

Tuota sintrasia ei taideta enää valmistaa? Ei ainakaan löydy Opelin sivuilta sellaista...

ei valmisteta enää mutta myynnissä on niitä.ite ostettiin vähä aikaa sit sellainen ja on tilava,edullinen ja suht vähäruokainen.sintra on muuten tehty samalle pohjalle kuin chevrolet transsport,sintra on vaan pienempi.
=)

tällaisen kuvan löysin:

http://www.oldievan.de/assets/images/Opel_Sintra_1996_04-05.jpg

Tietysti istuinten mahtuvuuteen vaikuttaa myös se, että mikä istuin ja mitkä kaukalot, niitäkin on niin eri kokoisia.

No mun mielestä ihan farkkuauton luokkaa vaan, mutta se on vaan mun mielipide asiasta.

No mun mielestä ihan farkkuauton luokkaa vaan, mutta se on vaan mun mielipide asiasta.

ei taida tavallinen farkku ihan samaa kokoluokkaa olla...varsinkaan korkeus...meillä ollu farkkujakin.

=)

ei taida tavallinen farkku ihan samaa kokoluokkaa olla...varsinkaan korkeus...meillä ollu farkkujakin.

=)

No ei korkeus ehkä, mutta se pohja-ala.

=)

No ei korkeus ehkä, mutta se pohja-ala.

Itse asiassa farkku-Vectran tavaratila on isompi pohjaltaan kuin Zafiran. Mutta korkeutta Zafirassa enemmän.

Meillä on -96 farkku ford.
Takana matkustaa lapset, aluks oli keskipaikalla selkä menosuuntaan 2vee, kuskin takana turvavyöistuimessa 3v ja vauva kaukalossa pelkääjän takana.
Nyt on pienin keskellä, isoin pelkääjän takana ja keskimmäiselle ostin oran 1-2-3 istuimen, joka palvelee vielä toistaseks turvaistuimena, myöhemmin sitten vyöistuimena.
Kannattaa mennä lastentarvikeliikkeeseen autoineen päivineen, ja pyytää saada testata istuimia sinne taakse. Niin tehtiin silloin ku noi kolme ekaa istuinta ostettiin, ja niin tein ku ostin ton keskimmäisen penkin.
Ja farkkuautoon menee ne rattaatkin konttiin, riippuu tietty rattaiden mallista. Suosittelen x-adventuren kärryjä, meillä oli ja ne oli tosi hyvät, pienet ja kapeet.

Meillä Farkkupassatissa (-99) 3 turvaistuinita.
Britax evolva (korokeistuimena) matkustaja kohta 5v
keskellä Brio Zento (Selkä menosuuntaan) matkustaja 2,5V
Britax britax first class (Selkä menosuuntaan) vastasyntynyt

Tiukkaa teki, mutta saatiin mahtumaan. Ongelmana meinasi olla tuo keskipaikka, jossa 2-piste vyö. Ennen vauvaa 2,5 vuotias oli jo ehtinyt tottua matkustamaan muutaman kuukauden kasvot menosuuntaan. Ensin yritettiin laittaa cracon telakallista kaukaloa keskipaikalle, mutta tukijalan säätö oli niin rajattu, että jalusta jäi pystyyn.

Just viikonloppuna testattiin kuinka Mazda 6 takapenkille mahtui kolme turvaistuinta selkämenosuuntaan. Kolmea Britax multiteciä ei olisi kyllä mahtunut mutta yksi multitec, yksi Graco (en muista mallia) ja yksi Brio Zento mahtui vierekkäin.

Yhteistyössä