Kokemuksia Matkuksen Bella Roma/Daddy's Diner -ravintolasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "koopee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itse ole siellä syönyt, mutta olen kuullut että hinta-laatusuhde huono ( siis ruoka kallista laatuunsa nähden) ja usein ovat joutuneet ruokaa odottamaan tosi pitkään. Itse en kuulemani perusteella sinne menisi. Ainoa plussa taitaa olla tuo kätevä sijainti kauppakeskuksessa.

Käyn joka kerta syömässä pizzaa tuolla, kun Matkuksessa käyn. Täytettä on mun mielestä todella runsaasti ja ihan parasta pizzaa on, mitä olen ikinä syönyt. Kallista tosin.

Daddy's dinerin hampurilaisateriat on aika isoja, mutta suhteellisen mauttomia (parempaa ruokaa saa grilliltä) ja ruokaa todella joutuu odottamaan kauan. En tiedä onko vielä käytössä se systeemi, että ruuat haetaan itse keittiöstä, mutta sillon oli kun me siellä syötiin ja ruuat oli odottaneet jo kauan kun sitten muistivat vihdoin ilmoittaa, että ruoka on jo valmista ja saa hakea --> ruoka oli kylmää. Kallis paikka on.

Käytiin Seinäjoen Daddys Dinerissa syömässä isänpäivän kunniaksi päivällinen. Kamalaa höttöä molempien aikuisten ruuat. Rasvassa lillunutta, liian suolaista ja mautonta ruokaa. En todellakaan suosittele! Lapsella mukana olleet Piltit oli ainoat syömäkelpoiset ruuat siinä paikassa.