USKALTAAKO RASKAANA OLLESSA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastauksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastauksia

Vieras
siis uskaltaakohan raskaana ollessa käydä raxissa syömässä?? siis tää kysymys saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta iha oikeasti mietin tuota.. mutta luulis että sielläkkin hygienista pidetään siellä keittiössä huolta ja luulis että ruat/ainekset menee nopeasti kun on sellainen paikka..

olen ehkä hiukka hysteerikko näiden ruoka asioiden kanssa välillä koska se lienee vaikutta kun tätini sai serkkuani odottaessaan ravintolasta listerian ja lapsi syntyi ennen aikojaan...

Mä sain raskausaikana ruokamyrkytyksen yhdessä Helsingin kalleimmista ravintoloista. Paremmin uskallan käydä vaikka kebab-pizzerioissa nykyään... Raxissa kyllä söisin

kyllä mä ainakin kävin raxissa,vissii kolmeen otteeseen syömässä kummanki raskauden aikana,ei mulle ainakaa mitään tullu... lukuunottamatta sitä *mä halkeen ihan just* tunnetta:D

Alkuperäinen kirjoittaja vastauksia:
siis uskaltaakohan raskaana ollessa käydä raxissa syömässä?? siis tää kysymys saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta iha oikeasti mietin tuota.. mutta luulis että sielläkkin hygienista pidetään siellä keittiössä huolta ja luulis että ruat/ainekset menee nopeasti kun on sellainen paikka..

olen ehkä hiukka hysteerikko näiden ruoka asioiden kanssa välillä koska se lienee vaikutta kun tätini sai serkkuani odottaessaan ravintolasta listerian ja lapsi syntyi ennen aikojaan...

siis tätini ei saanut listeriaa rax ravintolasta vaan jostakin kalliimasta ns. kunnon ravintolasta!!

Olen saanut yhteensä 3 kertaa ruokamyrkytyksen raskausaikoina erilaisista pikaruokapaikoista...sattuneesta syystä karsastankin nykyään kaikkia pikamuonamurjuja...en usko, että ensimmäinenkään pikaruokapaikka on riittävän hygieeninen -ja ruokamyrkytysvaara on aina olemassa!

Kyllä mä olen raskaana ollessakin syönyt ihan samoissa paikoissa kun ennenkin. Itse sain kakkosta odottaessa kaliki-viruksen Siuntion kylpylässä syödessä että kyllä niitä pöpöjä voi saada mistä vaan.

ei voi käydä missään ravitoloissa pitää syädä vaan kotona. raksissa voi olla joku epähykieeninen ihminen töissä joka ei oo pessy käsiänsä vessareissun jälkeen ja sit se tekee ne sun syömät salaatit ja voi saada joku pakteeri sieltä

Alkuperäinen kirjoittaja en menis:
ei voi käydä missään ravitoloissa pitää syädä vaan kotona. raksissa voi olla joku epähykieeninen ihminen töissä joka ei oo pessy käsiänsä vessareissun jälkeen ja sit se tekee ne sun syömät salaatit ja voi saada joku pakteeri sieltä

hih voit sä lähtee messiin jos nuin rupes haluttaan sullakkin syömään :)

Yhteistyössä