Kokemuksia lasten ompelukoneista?

Onko kenelläkään lasten ompelukonetta? Sellaista patterikäyttöistä. Onko toimiva ja ompeleeko sellaisella mitään?

Tyttö 7v. haluaisi koko ajan päästä mun koneella ompelemaan, pari kertaa jotain pientä saanutkin ommella mun avustamana. Kuitenkin tuollainen kone on liian hankala ja nopea aloittelevalle pikkutytölle, joten ajattelin sellaista lelua ekaksi koneeksi. Samalla vapauttaisin oman koneeni itselleni :D

Eli kokemuksia kiitos.
 
qqqqq
En tiedä nykyisistä, mutta 90-luvulla mulla oli lapsena. :D Ei sillä mitää oikeeta onnistunu ompeleen. Mutta ehkä ne nykyään on parempia. Itse opettaisin ompelemaan oikealla koneella. Onhan tuon ikäisillä jo käsitöitä koulussakin?
 
En tiedä nykyisistä, mutta 90-luvulla mulla oli lapsena. :D Ei sillä mitää oikeeta onnistunu ompeleen. Mutta ehkä ne nykyään on parempia. Itse opettaisin ompelemaan oikealla koneella. Onhan tuon ikäisillä jo käsitöitä koulussakin?
Koulussa ompelevat käsin, ekaluokkalainen. Likalla turhan raskas kaasujalka, joten pitäisi oikean koneen olla sellainen, missä omplelunopeuden saa säädettyä hitaaksi.
 
ompelijaa
...ja se on yhtä tyhjän kanssa. Ihan p..ka. Siinä on olevinaan lanka, mutta ei alalankaa, joten se "ompelee" sen langan siihen kankaaseen (kauhee meteli!), mutta lähtee ihan nykäsemällä irti. Toi oli sama, mitä myydään esim kärkkäisellä, ja jossain halpahalleissa, parikymppiä. En tiiä sitten, miten nuo kalliimmat toimii...ehkä vaan sitten joku pieni viistoistaminuuttinen oikeella koneella, oppiipahan ompelemaan kans. Toi oli ihan lelu, eikä sillä oikeestaan voi ees leikkii mitään. Taidan heittää roskikseen =(
 

Yhteistyössä