kokemuksia lääkkeistä ketipinor ja stella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on ketipinor käytössä. Otan 2kpl iltaisin pari tuntia ennen nukkumaan menoa. Ei tule tokkurainen olo ja uni tulee ihan hyvin.. Lisäksi otan satunnaisesti imovanea josta kyllä tulee tokkurainen olo! Stellaa olen joskus kanssa syönyt, en muista miten ne tehosivat...

Ketipinoria syöty vuosi. Ja ihan kauhean tokkurassa olen joka aamupäivä, otan siis iltaisin pilsut kun toimivat aika hyvinä unilääkkeinä (syön kaksisuuntaiseen itse).

Varaudu että kaksi ekaa viikkoa voi olla tiukkoja kun elimistö tottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
mulla on ketipinor käytössä. Otan 2kpl iltaisin pari tuntia ennen nukkumaan menoa. Ei tule tokkurainen olo ja uni tulee ihan hyvin.. Lisäksi otan satunnaisesti imovanea josta kyllä tulee tokkurainen olo! Stellaa olen joskus kanssa syönyt, en muista miten ne tehosivat...

mulla on mennyt tenox tosi isolla annoksella eikä siitä apua juurikaan...
mikä annostus sulla on?
voikohan noitten kaa yhtä aikaa ottaa opamoxia mitä mulla on?

2x25mg on riittäny mulle. Nimenomaan siis unettomuuteen käytän tätä. Lisäksi otan yhden 7,5mg imovanen joskus.. niihin vaan jää kivasti koukkuun :( Mulla ei ketipinorista ole tullu mitään sivuvaikutuksiakaan edes alussa.. En mene sanomaan opamoxista mitään.. kandee lääkäriltä tai apteekista kysästä!

mulle yks 25mg tabletti ketipinoria unettomuuden hoitoon enkä ole pökkeröinen aamulla. jotain pian vuoden syönyt niitä.

ja tiedän että myös opamoxia voi ainakin satunnaisesti käyttää tuon kanssa

tulikohan mulla yliannostus illan aikana meni opamoxia 60mg ja sitten vasnhaan tutttuun tapaa otin tenoxit40mg ja sitten noi uudet lääkkeet ketipinorin ja stellan... no lapset on tän yön hoidossa.. mutta voiko tosta tulla jotain vakavaa?

Yhteistyössä