kokemuksia kuparikierukasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diiiidaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diiiidaaa

Vieras
Onko kellään kokemuksia kuparikierukasta?

Oon kuullut että joillain kierukka tökkinyt miehen vehkeeseen seksia harrastaessa :( Ja kipuja aiheuttaa.

Itselle vaan ainut järjellinen vaihtoehto näyttäisi olevan. Hormonaalinen ehkäisy ei käy ja kondomit ei meillä "toimi". Vai onko jotain muuta ei-hormonaallista ehkäisyä jota en ole tajunnut? (pessaari ei vissiin Suomessa ole valikoimissa??)

[QUOTE="tiitu";24921902]mun kokemus tuhisee tuossa sitterissä(3kk poika). =)[/QUOTE]

Aika hauska :) :)

Itsellä ollut kerran, eikä toista kertaa tule. JÄRKYTTÄVÄT supistelut sen jälkeen, kun laitettiin. Ne alkoi HETI, kun nousin siitä ylös laiton jälkeen. Pahempaa kuin synnytyssupistelut ja sitä kesti illasta puoleen yöhön asti. Kuukauden haki paikkaansa ja vihloi välillä. Viiden vuoden jälkeen otatin pois ja sain iltatähden.

Tulehdukset jäivät pois, kun langat nyrhättiin olemattomiin, eli kohtuun katoaviksi.

Ainoa ehkäisy, joka ei saa sisäistä murhaajaani heräämään.

Kuparikierukka ollut käytössä nyt puolitoista vuotta eikä ole ollut mitään ongelmia. Ei lankojen tai vuotojen tai minkään kanssa. Joten yksilöllistä näyttää olevan :)

Tulehdukset jäivät pois, kun langat nyrhättiin olemattomiin, eli kohtuun katoaviksi.

Ainoa ehkäisy, joka ei saa sisäistä murhaajaani heräämään.

Mulla oli langat mahdollisimman lyhyet - ei apua tulehduksiin.

Ja tuo olisi juuri se syy miksi itsekin haluaisin sen takaisin, että tunsin olevani oma itseni ja mielialat oli hallittavissa.

itse meinaan mennä poistattamaan kierukkani ensi viikolla.muuten olen tykännyt,mutta ne langat koskee miehen vehkeeseen aina seksin aikana :( joillain kavereillani tosin ei ole koskenut,ehkä minulla vain on liian pitkät langat?

[QUOTE="noh";24922442]itse meinaan mennä poistattamaan kierukkani ensi viikolla.muuten olen tykännyt,mutta ne langat koskee miehen vehkeeseen aina seksin aikana :( joillain kavereillani tosin ei ole koskenut,ehkä minulla vain on liian pitkät langat?[/QUOTE]

Voihan niitä lyhennyttää? Mun edellinen säätö ei valittanut koskaan langoista, nykyisen kanssa kun aloin styylaamaan ni se muutamaan otteeseen sanoi että pistää ja kävin lyhennyttämässä ja nyt ei ole valittanut. Ne tuntuu tietyssä vaiheessa kiertoa mutta ei enää pistele.

Yhteistyössä