Kokemuksia kuivausrummuista, erit Whirlpool

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Saisin käytettynä ostaa Whirlpool- merkkisen kuivausrummun. Onko ostamisen arvoinen. Yleensäkin olen harkinnut kuivausrummun hankkimista, koska olen pölyherkkä. Entä hinta, mikä olisi sopiva (sanoi, että maksan mitä haluan).
KAnnattaako ensin kokeilla tällä vai suosiosta ostaa uusi. Vähällä käytöllä ollut siistissä talossa. Luopuu, koska ei tarvitse enää (asuu nykyisin yksin).
Muutenkin toivoisin kokemuksia kuivausrummuista.

ilman en voisi olla, en ikinä.. osta pois jos sopuhintaan saat! :)
kokemuksia en jaksa eritellä, eiköhän se kerro jo jotain ettei ilman pärjäisi kun kerran on makuun päässyt!

[QUOTE="vieras";25350524]nykyään pyykikoneita joissa on kuivausominaisuus samassa koneessa, minkähänlaisia ne lienee? kokemuksia?[/QUOTE]

ihan surkea idea. ei voi pestä montaa koneellista liukuhihnatyylillä. kun aina pitää samaan laitteeseen laittaa. meillä jyllää pesukone ja kuivuri samaan aikaan. pyykkipäivänä 4 koneellista pyykkikorista puhtaana ja kuivana kaappiin asti.

siinä monitoimikonees on myös se vika, et yleensä kuivaus onnistuu vain noin 4 kilolle. koneellinen märkää pyykkiä painaa 7-8kg. eli puolet saisit vaan kuivuriin, puolet joutuisit laittaan telineelle kuivumaan. Ei niin mitään järkeä.

Mulla oli aiemmin Whirlpool, oli meillä jotain 2-3 vuotta ja sitä kävi takuuaikana korjaaja korjaamassa kahdesti.
Piti tosi kovaa ääntä ja myin sen 20 eurolla kun ostettiin uus ja isompi rumpu.

Ihan ok mutta älä kamalasti maksa.

Kuivausrummusta en enää luopuisi mistään hinnasta.
Varsinkin tällaisessa pölyallergisessa kodissa aivan ehdoton. Suurin osa pölystä ja nukasta kun jää sinne sihtiin eikä tule huoneeseen ärsyttämään perheenjäseniä.
Ja vaatteet on mukavan pehmeitä ja silittäminen helppoa.
Käytetyn hinnasta en osaa kyllä mitään sanoa, kun en enää muista uuden hintaa.

Yhteistyössä