Kokemuksia kotitestin liuskoista? (herkkyys 10)

Mä olen nyt jo kolmena peräkkäisenä päivänä tehnyt moisen testi, eikä näytä kun niiiin hailakkkaa plussaviivaa, että hyvä kun näkee. Väriä siinä selvästi kuitenkin on. Onko joku moisilla testeillä saanut vahvoja plussia ja millä päivillä? Mulla nyt kp 29/28-29
Voiko apteekin omassa mitään näkyä kun se on herkkyydeltään 25, jos ei noissakaan kunnon viivaa ole?
 
Mä oon monesti lukenut miten noihin liskatesteihin,merkistä riippumatta,yleensä tulee vain haalea viiva.
Suosittelen apteekin omaa raskaustestiä,jos haluat vahvat viivat.Siinä herkkyys myös 25 ja selkeitä viivoja antaa!

Onnitteluni raskauden johdosta :heart:
 
Mä sain noihin kotitestin liuskoihin haaleita haamuja jotka hädin näkyivät ja oletinkin, että ne on vaan viivanpaikkoja. Vaikka menkat oli myöhässä jo kolme päivää niin viiva vaan pysyi hailuna. Clearbluella kuitenkin sain selvän vastauksen että olen raskaana.

Tuolla plussatesti pinossa on kuviakin just näistä hailukkahaamuista. Aika surkeita testejä! Kannataa tarkistaa jollain paremmalla testillä. Voit hyvinkin olla raskaana. =)
 
Nyt ihan jännittää kun kaikki tuota sanovat ;)

Viime kierrossa en saanut testeihin kyllä yhtään mitään, enkä viime sunnuntaina, nyt kuitenkin 3 peräkkäisenä päivänä on haamu tullut, tänään sain sen näkymään valokuvassakin, kahta ekaa en, jotta sain lähetettyä sen miehelle tihrustettavaksi töihin :)

Mulla vaan niin herää nuo yli vuoden takaiset muistot, kun sain hailuja plussia jotka eivät koskaan haalistuneet ja keskeytynyt keskenmeno todettiin rv 6...
 
vaahtokarkkiunelma hcg(raskaushormoni) määrää sen, mitä testi näyttää: hailua viivaa, tai sitten jo vahvempaa-siis hyvin yksilöllistä sen nousu on!..uskonpa, että kun huomenna testaat apteetekin omalla, viiva on jo selkeämpi-ei enää haamulainen..toki pieni mahdollisuus on vielä tuo kemiallinen raskaus, jossa haamua vaan näyttää testit ja sitten kierron lopulla vuoto alkaakin..

Toivon kuitenkin sitä oikiaa&kestävää 9kk:n plussaa siulle!!!:wave::heart:
 
vaahtokarkkiunelma Mulla oli ihan vastaava tilanne noiden testejen kanssa. Tein ensimmäisen testin dpo 14 ja sain semmosen pinkin viivan ja saman testin tein vielä kahtena seuraavana päivänä ja lähes samanlainen pinkki viivahan sieltä tuli. Ensimmäisen ja kolmannen testin viivojen väriero oli juuri silmillä havaittava siis viiva kolmannessa testissä oli hieman tummempi. Tämän jälkeen marssin apteekkiin ja ostin apteekin oman testin ja tein sen dpo18 ja ihan tummat viivat sain heti testiin!:) Toivottavasti saat räikeän kirkkaanpunaiset viivat sitten huomenna eri testissä!!! :)

Lavelyn 7+0
 
mur-mur, kiitos! ja tiedän ettei testi oikein voi mitään näyttää jolle raskaushormoonia ole, mutta epäilyttää nämä hailut silti... :snotty:

Lavelyn, sun tarinalla oli ihana loppu, onnea raskaudestasi =)

Tuolta toisesta pinosta noita muitten kokemuksia katselinkin, mutta tää on kyllä tosi hailu...Vaikka enhän mä tiedä mikä dpo mulla on, kun en ovista ole tikuttanut, niin voi olla että ovis onkin ollut myöhemmin...



Yritin tuohon kuvankin liittää, niin näette, ja jos ette näe niin mun silmät vaan niin haluavat nähdä =)
 
Kattosie!Siellähän on toinenkin haalea viiva... ;) :heart: :hug: Tee vaan jo apteekin, mulla ei ollu ees tollasta viivaa liuskassa ja toinen testi näytti paljon selvemmän plussan! Mutta kyllä tuo jo tärpiltä alkaa vaikuttaa... :hug: :flower:
 
Tää onkin mielenkiintoista... itellä sama ongelma, oon saanu raskauskeijun erittäin herkkiin liuska testeihin ihan haaleita haamuja 3kpl ja ihmetellyt asiaa kun ei tummene.. Ennen on vastaaviin testeihin tullut kyllä ihan selkeät negat aiemmissa kierroissa. Aattelin kyllä jo että eipä oo tärpänny, kunhan nyt jotenkin vinksallaan noi testit.. mutta jospa sittenkin olis mahdollisuus... :whistle: aamua odottaa tuo clearbluen digitaalinen testi, eiköhän sillä selviä mikä on tilanne. huomena dpo16
 
Mä testasin aikanaan eka jollain herkällä testillä, olisko ollu dBest (semmonen valkonen kasettitesti) ja sain siihen tosi onnettoman haaleen viivan...
Kun taas sitten pregent stick liuskatesteillä (jotka on herkkyydeltään tavallisia) sain vahvemman viivan... :whistle:
Että ainakaan omasta kokemuksesta en noita herkkiä osta...
 
mun plussa esikoisesta tuli jollain halvalla testillä, jossa kaks liuskaa samas paketis ja viivat pärähti siihen heti toooosi tummina, kun vaan kastoin sen pissaan ja toisenki tein illalla ja sama juttu... voi niitä aikoja... TAHTOO TAAS PLUSSATA!!!!!!
 

Yhteistyössä