kokemuksia kokkolan synnytyssairaalasta?

  • Viestiketjun aloittaja blackjack
  • Ensimmäinen viesti
Toista kertaa olen menossa Kokkolaan synnyttämään ihan pian. Eka synnytys oli itessään kauhea, mutta henkilökunta tosi mukavaa ja positiivinen fillis jäi kaikenkaikkiaan mulla ainakin. :) Suosittelen.
 
åpä
synnytin vuosi sitten ja jouduttiin minun alhaisen hb:N takia oleen 6 päivää osastolla joten siinä kerkes suurimman osan hoitajista tavata ja "tottua" talon tavoille ja ei voi muuta sanoa ko KIITOS KAIKILLE HOITAJILLE!! SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI KOKKOLAN KESKUSSAIRAALAA. =)
 
kokkolassa piti synnytyksen tapahtua,no oulussa kuitenkin syntyi,mutta siis asiaan: kokkola on pienempi joten siksi myös kodikkaampi paikka,eikä niin ruuhkainen.henkilökunnalla oli aikaa juuri minulle ja siellä keskolassa on ihania hoitajia,varsinkin AILA ja TUULA!
seinäjoella syntyi toinen lapsi,oli sen kesän kiireisin päivä tai aamu ja kätilölläni yhteensä kolme synnytystä hoidettavana samanaikaisesti. (ainakin osan aikaa) osastolla vedottiin kiireeseen ja hoitajista osa tiuski. laitosmaisempi ja ainakin silloin oltiin kuin liukuhihnalla sekä salilla ja osastolla...
 
Neljättä kertaa menossa tammikuussa...ja en sairaalaa vaihtais.

Ihana henkilökunta,kerta kaikkiaan.
Toki on pari joukossa..keistä ei välitä..mutta suurin osa loistavia,ammattitaitoisia ja ihania kätilöitä! :flower:
 

Yhteistyössä