V
"vieras"
Vieras
Te kenellä koira ollut joskus koirahoitolassa kertokaapa kokemuksia.
Montako yötä koira hoitolassa oli, miten vaikutti siellä viihtyneen, oliko jälkeenpäin koiran käytöksessä havaittavissa jotain negatiivisia muutoksia/ongelmia?
Veisitkö uudelleen hoitolaan jos olisi tarve?
Montako yötä koira hoitolassa oli, miten vaikutti siellä viihtyneen, oliko jälkeenpäin koiran käytöksessä havaittavissa jotain negatiivisia muutoksia/ongelmia?
Veisitkö uudelleen hoitolaan jos olisi tarve?