kokemuksia kastelli-taloista?

ollaan katseltu talopaketteja ja kastelli on yksi suosikeista.kukaan tuttu tai sukulainen ei asu kastelli talossa ja nyt kysynkin kokemuksia talopaketista ja niissä elämisestä? tarvetta olisi rinnetalolle ja 5mh+keittiö+oh+kodinhoitouone jne.
 
kastelli
Voin sanoa että Kastelli talo on hyvä valinta!Meillä nyt muutaman vuoden vanha Kastelli talo ja mitään ongelmia ei ole esiintynyt.Halusimme paljon muutoksia pohjaratkaisuun ja lisättiin taloon kolmen kattotuolin verran pituutta.Lisäkustannuksia tuli todella vähän.koska talo rakennetaan ns.pitkästä tavarasta(pre-cut).Toisin kun esim.Jukka talot,suur-elementeistä ja niihin muutoksien teot tulevat tosi kalliiksi ja eivät mielellään tee niitä.Pyysimme tarjousta 14 eri talovalmistajalta ja Kastelli oli paras,hinnaltaan,palvelultaan,laadultaan ja asennusryhmä oli loistava tiimi.Suosittelen :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 22:14 kastelli kirjoitti:
Voin sanoa että Kastelli talo on hyvä valinta!Meillä nyt muutaman vuoden vanha Kastelli talo ja mitään ongelmia ei ole esiintynyt.Halusimme paljon muutoksia pohjaratkaisuun ja lisättiin taloon kolmen kattotuolin verran pituutta.Lisäkustannuksia tuli todella vähän.koska talo rakennetaan ns.pitkästä tavarasta(pre-cut).Toisin kun esim.Jukka talot,suur-elementeistä ja niihin muutoksien teot tulevat tosi kalliiksi ja eivät mielellään tee niitä.Pyysimme tarjousta 14 eri talovalmistajalta ja Kastelli oli paras,hinnaltaan,palvelultaan,laadultaan ja asennusryhmä oli loistava tiimi.Suosittelen :wave:
Hei, haluaisitko laittaa minulle yv:llä tietoja rakennusprojektistanne? Kilpailuttamisesta ja rakennuttamisesta ja ennen kaikkea tuosta pre cut-rakentamisesta. Tai sähköpostilla pilpana@netti.fi :wave:
 
Me alamme myös rakentamaan Kastellitaloa kesällä. Taloa on venytetty ja vanutettu molempiin suuntiin (talo suosikkimallistosta) ja silti hinta ei nousuut esitteen hinnasta juuri ollenkaan! Hyvät kaupat mielestämme teimme mutta saa nähdä sitten kun toimitus on ja urakka alkaa...Olisi juu kiva kuulla enemmän kokemuksia Kastellin rakentaneilta!! :attn:
 
jukka-talo asentaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 22:14 kastelli kirjoitti:
Voin sanoa että Kastelli talo on hyvä valinta!Meillä nyt muutaman vuoden vanha Kastelli talo ja mitään ongelmia ei ole esiintynyt.Halusimme paljon muutoksia pohjaratkaisuun ja lisättiin taloon kolmen kattotuolin verran pituutta.Lisäkustannuksia tuli todella vähän.koska talo rakennetaan ns.pitkästä tavarasta(pre-cut).Toisin kun esim.Jukka talot,suur-elementeistä ja niihin muutoksien teot tulevat tosi kalliiksi ja eivät mielellään tee niitä.Pyysimme tarjousta 14 eri talovalmistajalta ja Kastelli oli paras,hinnaltaan,palvelultaan,laadultaan ja asennusryhmä oli loistava tiimi.Suosittelen :wave:
Kyllä Jukka-Talot tekevät muutoksia ihan minkä laisia vain ja ihan ilman pulinoita, eikä ne maksa sen enempää. Saa muokata taloa kuin taloa ihan miten haluaa! Miksi ostaa kastelli ja maksaa siitä ku tulee valmiiksi pätkittynä tavarat. Kaks kirvesmiestä tekee pitkästä tavarasta pätkät päivässä, samat mitkä tulee kastellin tehtaalta. Jukka-Talolla on myös lämpörunko jota ei ole muilla talovalmistajilla. Kokemuksesta tiedän, tehdään yli 10 Jukka-Taloa vuodessa.
 
mies pystyttelee Kas
Mulla mies pystyttelee työkseen Kastelli-taloja..On aiemmin rakentanut ulkomailla, mutta nyt jo 4 vuotta pystyttelee kyseisiä taloja..Meidän kaveri halusi rinnetalon Lahden Karistoon..Muistaakseni teli itse piirustukset talotyylistä ja sitten yhdessä Kastellin kanssa teki loppuratkaisut..Kyseinen talo oli esillä muistaakseni Lahden Raksa-messuillakin..
Ainut mitä täällä kotipuolessa kuulee kommentteja, on virolaisporukat..Ne keräilee muiden rakentajien jälkeensä jättämiä nauloja/ruuveja..ja muutama esim autotalli on mennyt purkuun niitten jäljiltä..Ne tekee todella halvalla..mutta se jälki on mitä sattuu..Ja tällä hetkellä mun mies purkaa yhden talon kattotiiliä, jotta hajonneet tiilet saataisi pois..Toki siellä voi olla ihan hyviäkin rakentajia..
Jos haluut lisäkonnentteja, ni ilmoittele..Mun mies kyllä kertoo, jos haluat jotain kysäistä:)
 
Hyvä kysymys! Opiskelija-alueet, kuten Kallio Helsingissä, ovat suosittuja ja usein edullisempia. Mutta muista ottaa huomioon myös julkisen liikenteen yhteydet. Rentola on yksi parhaista sivustoista, jota olen käyttänyt vuosien varrella. Se tarjoaa laajan valikoiman kotisivu. ja voit lukea arvosteluja vuokranantajista, mikä auttaa sinua tunnistamaan luotettavat vuokranantajat. Sivusto myös auttaa sinua vertailemaan eri asuntojen hintoja ja sijainteja, joten voit tehdä tietoon perustuvan päätöksen. Ja kun löydät mielenkiintoisen asunnon, ole aktiivinen ja ota yhteyttä vuokranantajaan nopeasti, koska hyvät asunnot menevät nopeasti!
 

Yhteistyössä