Kokemuksia Ikaalisten kylpylästä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi ihana paikka kaikin puolin,meidän perheen vakiokohde :) Kivat altaat juuri tuon ikäisillekin,kodikasta ja sopivan rauhallista,hyvää ruokaa,hinta-laatusuhde seisovassa pöydässä kohdallaan,kaunis ympäristö,paljon muutakin tekemistä kuin uiminen..Suosittelen lämpimästi.
 
tosi hyvä paikka! Me oltiin niissä pikkutaloissa, joissa oli parvi ja koirankin sai sinne ilmen lisämaksua. Maastot hyvät lenkkeilyyn jne. Uima-altaat oli ihan hyvät ja ruoka hyvää. Parasta oli kun oli järjestetty lastenhoito leikkihuoneessa, niin päästiin kahdestaan miehen kanssa syömään. Sitten kun lapset oli siihen aikaan vielä titinalle-iässä, niin käytiin nekin katsomassa siinä talossa. Tosi hyvä paikka!
 
Käytiin viime kesänä. Kulunut paikkahan se on (sekä hotellihuoneet että kylpylän puoli), mutta muutoin oikein kiva :) Me oltiin kaksi yötä, käytiin titi-talossa ja kylpylässä monta kertaa uimassa. Lapset kyllä tykkäsivät (lastenaltaassa oli vain niin lämmintä vettä että piti mennä toisiin altaisiin välillä vilvottelemaan :D )! Ruoka oli ihan jees, ei mitään ihmeellistä mutta mahansa sai kaikki täyteen :) Voisin kyllä mennä uudestaankin!
 
Mun mielestä ruoka oli suoranainen pettymys! Ite ollaan oltu semmosella vaan, että ruoka on sisältynyt hintaan, mutta ikupäivänä en siitä seisovasta pöydästä sitä hintaa maksaisi, mitä pyytävät... Aamiaispöytä on hyvä ja runsas, mutta se seisova pöytä... YÖKS!

Muuten tykkään paikasta ja ollaan käyty jo useana vuoten peräisin :)
 
[QUOTE="sunflower";27340713]Käytiin viime kesänä. Kulunut paikkahan se on (sekä hotellihuoneet että kylpylän puoli), mutta muutoin oikein kiva :) Me oltiin kaksi yötä, käytiin titi-talossa ja kylpylässä monta kertaa uimassa. Lapset kyllä tykkäsivät (lastenaltaassa oli vain niin lämmintä vettä että piti mennä toisiin altaisiin välillä vilvottelemaan :D )! Ruoka oli ihan jees, ei mitään ihmeellistä mutta mahansa sai kaikki täyteen :) Voisin kyllä mennä uudestaankin![/QUOTE]

Mun mielestä allasosasto siisti eikä kulunut. Ihana koko perheen höyrysaunakin siellä,mihin pääsee välillä lämmitteleen. Ja vesi on lämmintä,varsinkin lastenaltaassa.
 
Pariinkin kertaan ollut siellä. Viikon aina kerrallaan. Tosin työnantajan kustantamana, sillä samalla ollut jotain seminaaria ja kuntoohjelmaa lomailun lumeena. Itse päärakennuksen huoneista en tiedä, sillä asuimme toisessa rakennuksessa, sillä niitähän siellä on useampikin. Se rakennus jossa olen ollut, on aivan ensiluokkainen.

Itse kylpyläosasto oli kunnollinen saunoineen, altaineen, vesiputouksineen ja vauhdin antavalla liukumäellä. Kokeilin vaan kerran, sillä oli liikaa minulle. Kaikki sisätiloissa, ja talvella oli mukava uiskennella seinän läpi ulkoaltaaseen joka oli lämmin ja ihana. Pipo päässä ja sai väistellä lumipalloja, joita aika'ajoin lensi jostain altaaseen.

Ruoka oli hyvää, ehkä liiankin, ja sitä oli paljon. Iltaelämäkin oli vilkasta ja tanssia joka ilta.

Suosittelen. Näköjään lapsetkin viihtyi.
 
Jotenkin kulunutta oli ja hieman epäsiistiä, uima-altaiden pohjat oli täynnä roskaa! Oltiin päärakennuksessa ja huone oli ihan siisti ja mukava. Söimme ala carte-ravintolassa ja ruoka oli erinomaista. Tosin jouduimme odottamaan kauan, mutta saimme korvaukseksi siitä jälkiruuat maksutta.
 
Noh, mun mielestä hotellihuone oli ala-arvonen (saatiin huone niistä "kerrostaloista")ja seisovan pöydän ruoka "pahaa", ei ainakaan hintansa arvoista.
Kylpylän puoli oli ihan ok, ainakin lapset tykkäs. Mut toista kertaa me ei aiota sinne mennä :)
 
Näiden vastausten jälkeen teidän pitää varmastikin mennä itse kokeilemaan :) En kyllä ymmärrä mitä roskaa siellä altaiden pohjalla vois olla,ite en ole koskaan yhtään roskaa nähnyt siellä.
 
Näiden vastausten jälkeen teidän pitää varmastikin mennä itse kokeilemaan :) En kyllä ymmärrä mitä roskaa siellä altaiden pohjalla vois olla,ite en ole koskaan yhtään roskaa nähnyt siellä.

Siellä oli hiekkaa ja laastareita ja jotain muuta pientä sälää, josta en halunnut sen enempää ottaa selvää... Yhdessä kohtaa huomasin tämän roskaisuuden, en tarkastanut kaikkia altaita pohjia myöten, mutta kyllä uimahalut katos ja lähdettiin pois.
 
Siellä oli hiekkaa ja laastareita ja jotain muuta pientä sälää, josta en halunnut sen enempää ottaa selvää... Yhdessä kohtaa huomasin tämän roskaisuuden, en tarkastanut kaikkia altaita pohjia myöten, mutta kyllä uimahalut katos ja lähdettiin pois.

Mahtaako olla kyseessä sama paikka,koska Ikaalisten kylpylässä ei ole kuin yksi iso allas,lasten allas ja ulkoallas?Sekä ihan pieni vauva-allas. Ihan oikeesti,siellä on siistiä,harmi että olette sattuneet sinne juuri sillon kun on ollut hiekkaa ja laastari altaan pohjalla.(Paljonkohan ne maksais mulle mainosrahaa kun tietäisivät kuinka kehun ja puolustan:D )
 
Mullakin vain positiivisia kokemuksia. Kesällä on ulkona paljon tekemistä ja talvella sisällä. Allasalue on mukavan kokoinen ja kaikkea kivaa sieltä löytyy. Ruoka oli mun mielestä todella hyvää ja vaihtoehtoja oli seisovassa pöydässä runsaasti.

Olen aina majoittunut siinä viereisessä kerrostalossa (josta tulee putki päärakennukseen). Sieltä on aika pitkä matka kävellä päärakennukseen, mutta kun lapsetkin on jo vähän isompia, niin ei ole ongelma. Kerrostalon aulatila on tosi nuhjuinen, mutta huonetiloissa on eritasoisia asuntoja. Ja niitä vuokrataan erittäin halvalla!
 
Mahtaako olla kyseessä sama paikka,koska Ikaalisten kylpylässä ei ole kuin yksi iso allas,lasten allas ja ulkoallas?Sekä ihan pieni vauva-allas. Ihan oikeesti,siellä on siistiä,harmi että olette sattuneet sinne juuri sillon kun on ollut hiekkaa ja laastari altaan pohjalla.(Paljonkohan ne maksais mulle mainosrahaa kun tietäisivät kuinka kehun ja puolustan:D )

Kysy, jos saisitte ilmaisen käynnin? :) Roskat oli kertyneet siihen kohtaan, missä se virtaus loppuu, ison altaan lastenaltaan puoleiseen päätyyn siis. Ja oli siellä enemmän kun yks laastari... Muuten kyllä tykkäsin paikasta. Meidän lapset on jo isompia kuin ap:n, joten eivät ehkä viihtyisi, mutta kun olimme kaksistaan lemmenlomalla, niin puitteet olivat ihan mukavat ja pienemmät lapset varmasti tykkää! Silti siellä oli roskia ja hieman kuluneen näköistä.
 
Kysy, jos saisitte ilmaisen käynnin? :) Roskat oli kertyneet siihen kohtaan, missä se virtaus loppuu, ison altaan lastenaltaan puoleiseen päätyyn siis. Ja oli siellä enemmän kun yks laastari... Muuten kyllä tykkäsin paikasta. Meidän lapset on jo isompia kuin ap:n, joten eivät ehkä viihtyisi, mutta kun olimme kaksistaan lemmenlomalla, niin puitteet olivat ihan mukavat ja pienemmät lapset varmasti tykkää! Silti siellä oli roskia ja hieman kuluneen näköistä.

Ok,uskotaan nyt sitten:) Pitäis vissiin kysyä jos saatas ens kerralla ilmanen käynti:)
 
  • Tykkää
Reactions: himpatti
Huoneet ovat aikansa eläneet, kylpylä siisti. Asiakaspalvelun taso vaihteli: respassa oli todella ystävällinen palvelu. Aamiaisella tuli lapsillekin huono olo: kuulivat kun miestarjoilija moitti äitiä * lihavaksi akaksi* ja moitti, kuinka tulimme myöhään aamiaiselle. Aamiainen oli siis klo 10 asti, mitä meille ei oltu kerrottu, joten syöminen meni yli 20. Tiedoksi miestarjoilijalle,jos luet tätä, että olen synnyttänyt 5 kk sitten, joten pari lisäkiloa on vielä. Tuntuu, etten kuitenkaan ole niin läski, että miestarjoilijan viha johtuisi siitä. Vaihda alaa
 
Huoneet ovat aikansa eläneet, kylpylä siisti. Asiakaspalvelun taso vaihteli: respassa oli todella ystävällinen palvelu. Aamiaisella tuli lapsillekin huono olo: kuulivat kun miestarjoilija moitti äitiä * lihavaksi akaksi* ja moitti, kuinka tulimme myöhään aamiaiselle. Aamiainen oli siis klo 10 asti, mitä meille ei oltu kerrottu, joten syöminen meni yli 20. Tiedoksi miestarjoilijalle,jos luet tätä, että olen synnyttänyt 5 kk sitten, joten pari lisäkiloa on vielä. Tuntuu, etten kuitenkaan ole niin läski, että miestarjoilijan viha johtuisi siitä. Vaihda alaa

Mitä ikinä tuo loppuosa tarkoittaakin.. Mutta kyllä nuo voi itsekin selvittää ellei kukaan huomaa kertoa. Harvemmin aamiaiset on klo 11 asti, jos koskaan. Pitäisi ihan maalaisjärjelläkin siis ymmärtää että aamiainen on yleensä välillä 6:30-10. Hotellissa kuin hotellissa.
 
Mitä ikinä tuo loppuosa tarkoittaakin.. Mutta kyllä nuo voi itsekin selvittää ellei kukaan huomaa kertoa. Harvemmin aamiaiset on klo 11 asti, jos koskaan. Pitäisi ihan maalaisjärjelläkin siis ymmärtää että aamiainen on yleensä välillä 6:30-10. Hotellissa kuin hotellissa.
Huh huh. Paremmissa hotelleissa aamiainen on ainakin lomakaudella 11 asti, kansainvälisestikin. Asiakkaan ei myöskään kuulu selvittää aamiaisaikaa!
Se on mainittu yleensä papereissa jotka respasta saa, huoneen tv:n
Tervetuloa -näytöllä tai respassa. Aamiainenhan on tärkeimpiä
hotellin palvelumuotoja. Jos asiakas tästä huolimatta myöhästyy, ei tarjoilijan tarvitse pahoittaa lasten mieltä haukkumalla perheen äitiä lihavaksi akaksi. Jos hän sitä mieltä on, kävisi sanomassa suoraan naiselle. Tuollaiset säälittävät duunariluuserit onneksi lopulta mokaavat pomonkin edessä lopulta, jolloin takamukseen jää iso kavionkuva!!
 
Ihanaa, että titi nalle on muuttanut Lempäälään. Nyt pääsee kätevästi nalleja katsomaan ilman että täytyy Ikaalisten kylpylässä käydä kuuntelemassa miestarjoilijan äksyilyä. Lihavaksi akaksi haukkunut jotain äitiä. Mene koulutukseen, jotta opit asiakaspalvelua!
 

Yhteistyössä