Kokemuksia hormonikierukasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilli"

Vieras
Kertokaas omakohtaisia kokemuksia, sekä plussia että miinuksia, hormonikierukka Mirenasta. Itse olen aikeissa laitattaa h-kierukan, mikäli synnytyksen jälkitarkastuksessa sitä minulle voidaan suositella. E-pillereitä en voi saada terveydellisistä syistä, mutta ilmeisimmin Mirena soveltuu.
Kiitos!

Mulla meni päin honkia. Asennettiin huonosti ja avautu kohdun lihakseen. Kohtutulehdus tuli melkein heti ja se hoidettiin parilla antibiootilla, sitten tuli toinen perään ja sitten otettiin jo kierukka pois ja toiset pari antibioottikuuria. Ja toisella kerralla olin ihan älyttömässä kuume horkassa ja kipeä päästä varpaisiin kun mies kanto mut sairaalaan, jossa sitten antibiootti tuli suoraan suoneen.

Mutta mulle nyt vaan sattu käymään huono mäihä =( Pari viikkoa sitten loppu antibioottikuurit ja nyt on kaikki hyvin.

Mulla ollut kohta vuoden (sain, kun tyttö oli puolivuotias). Ei mitään oireita, ei iho-oireita, ei painonnousua, ei vuotoja, ei mitään :) Oonkin ollut tyytyväinen (ainakin tähän asti). "Kuukautistet", jotka on tulleet, on kestäneet ehkä vuorokauden, ja on ollut tosi niukkaa. Tosin imetän vielä(kin), niin sekin vaikuttaa.

Laittaminen ei sattunut, meni kohdalleen, on siellä ja ei tunnu missään. Mieskään ei tunne mitään. Eli omasta puolestani voin vain suositella sitä.

Yhteistyössä