H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta löytyy;19145059:Mieti asiaa näin: Jos olisit Saatana, niin mitä tekisit, jotta ihmiset antaisivat sinulle tilaa omassa elämässään? a) tekisitkö pahojasi heille tai b) leikkisit ystävää, jotta sinuun luotettaisiin?
Ainakin itse rekisteröidyin ja sain ilmaista neuvoa ja tulkintoja Joshua.fi - yliluonnollisen rajamailla sivustolta, minulla on jo 17 ystävää sielä ja kaikki ovat loistavia meedioita tai henkimailmasta muutenvain tietoisia, en haluaisi maksaa siitä, minkä voi myös ilmaiseksi saada
Kannattaa googlesta etsiä tietoa, eikä heti ottaa yhteyttä maksullisiin!
Alkuperäinen kirjoittaja Otuksena täällä;26218112:Katselin googlesta tästä aiheesta ja yllätys yllätys löysin tämän sivuston ja juurikin tuon joshua.fi sivuston, kävin tutustumassa ja sieltähän löytyi etsimäni informaatio. Minulla on vasta 5 ystävää sielä, mutta kovaa vauhtia lisääntymässä!![]()
Kyselen,kun itteäni mietityttää eräs tapaus..9kk ennenkuin aloin oottaa meidän neitiä,mieheni paras ystävä tappoi itsensä ampumalla itseään päähän. N. vuosi tapahtuneesta näin hänestä unta(en ollu sitä ennen pitkään aikaan nähnyt,tai ajatellutkaan asiaa). Unessa hän kertoi,että tuli vaan käymään kertomaan mulle,että hänen ansiosta ja avulla saamme lapsen. Pco:n takia lapsen saanti oli siis aika ihme..se oli ihana uni jossa sain hyvästellä hänet lopullisestino,tyttömme syntyi ja jotain outouksia täällä kotona on tapahtunut välillä; cd pamahtaa yhtäkkiä päälle,lelut liikahtelee itestään vaikkei olla lähelläkään niitä ym. pientä. Kaikkein eniten mietityttää kun tyttö(1v.8kk.) kuukausi sitten yöunille mentyään höpötteli omiaan sängyssä vielä ja yhtäkkiä sanoi kovaan ääneen "SETÄ REIKÄ PÄÄSSÄ TAIVAASSA" kyllä voin sanoa,että jäimme miehen kanssa montut auki ja kylmät väreet tuli ja vähän jopa pelotti mennä tytön huoneeseen kattomaan että mitä sielä tapahtuu! Sielä tyttö sängyssä istu ja osoitti kattoon ja sano "setä taivaassa" hui kauhee..onko kellään samanlaisia kokemuksia? Lisäisin vielä,että en ole uskovainen ihminen enkä muutenkaan hengellinen,alkaa vaan tuntumaan,että on aika tarkastaa omat uskomukset..
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26289964:Siis ihanko te vakavissanne keskustelette täällä näistä "henkimaailman asioista"? |O![]()
muistan kun kissani katsoi usein eteiseen.Katsoi kuin näkisi siellä jotakin.Katse seurasi jotain.Outo juttu, olen vastaavista lukenu monesti. Mutta....tästä tarinasta mulle nousi kirjaimellisesti ihoni kananlihalle. On ihan selvää, että lapsesi näkee henkimaailmaan ja ton kuolleen kaverinne. Munkin lapsi näkee jonkun aaveen täällä, mutta ei harmainta hajua, kuka se on. Ja meilläki on tapahtunu ihan kummia.....