Kokemuksia henkimaailmasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta löytyy;19145059:
Mieti asiaa näin: Jos olisit Saatana, niin mitä tekisit, jotta ihmiset antaisivat sinulle tilaa omassa elämässään? a) tekisitkö pahojasi heille tai b) leikkisit ystävää, jotta sinuun luotettaisiin?

Teoistaan olennot punnitaan.

Ainakin itse rekisteröidyin ja sain ilmaista neuvoa ja tulkintoja Joshua.fi - yliluonnollisen rajamailla sivustolta, minulla on jo 17 ystävää sielä ja kaikki ovat loistavia meedioita tai henkimailmasta muutenvain tietoisia, en haluaisi maksaa siitä, minkä voi myös ilmaiseksi saada :)

Kannattaa googlesta etsiä tietoa, eikä heti ottaa yhteyttä maksullisiin!

Katselin googlesta tästä aiheesta ja yllätys yllätys löysin tämän sivuston ja juurikin tuon joshua.fi sivuston, kävin tutustumassa ja sieltähän löytyi etsimäni informaatio. Minulla on vasta 5 ystävää sielä, mutta kovaa vauhtia lisääntymässä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Otuksena täällä;26218112:
Katselin googlesta tästä aiheesta ja yllätys yllätys löysin tämän sivuston ja juurikin tuon joshua.fi sivuston, kävin tutustumassa ja sieltähän löytyi etsimäni informaatio. Minulla on vasta 5 ystävää sielä, mutta kovaa vauhtia lisääntymässä! :)

Aikamoista tekstiä siellä....Jeesus itse sanoi, että lopun aikoina tulee muita jotka väittävät olevansa Jeesus...

Olen ollut paikan päällä kun Lisa Williams otti 2 tuntia yhteyksiä paikallaolijiden kuolleisiin läheisiin, ja voin sanoa että se ei ollut huijausta. Epäilin itsekin, mutta pakko oli uskoa kun itse näin.

Ap, katsoin kerran dokumentin lapsista jotka muistavat entisiä elämiään. Siinä oli perhe, joiden pieni poika oli uudelleensyntynyt oman isänsä isä, eli oma pappansa. Tämäkään perhe ei uskonut mihinkään tällaiseen ennen tätä. Tämä pappa oli kuollut vähän ennen kuin hänen lapsenlapsensa syntyi. Kun poika oli puolitoistavuotias, ja hänen isänsä vaihtoi hänelle vaippaa, niin lapsi sanoi: "Minä olen sinun vaippasi vaihtanut monta kertaa". Isompana lapsi tiesi papastaan ja tämän elämästä sellaisia asioita joita hänelle ei koskaan ollut kerrottu.

Kyselen,kun itteäni mietityttää eräs tapaus..9kk ennenkuin aloin oottaa meidän neitiä,mieheni paras ystävä tappoi itsensä ampumalla itseään päähän. N. vuosi tapahtuneesta näin hänestä unta(en ollu sitä ennen pitkään aikaan nähnyt,tai ajatellutkaan asiaa). Unessa hän kertoi,että tuli vaan käymään kertomaan mulle,että hänen ansiosta ja avulla saamme lapsen. Pco:n takia lapsen saanti oli siis aika ihme..se oli ihana uni jossa sain hyvästellä hänet lopullisesti :) no,tyttömme syntyi ja jotain outouksia täällä kotona on tapahtunut välillä; cd pamahtaa yhtäkkiä päälle,lelut liikahtelee itestään vaikkei olla lähelläkään niitä ym. pientä. Kaikkein eniten mietityttää kun tyttö(1v.8kk.) kuukausi sitten yöunille mentyään höpötteli omiaan sängyssä vielä ja yhtäkkiä sanoi kovaan ääneen "SETÄ REIKÄ PÄÄSSÄ TAIVAASSA" kyllä voin sanoa,että jäimme miehen kanssa montut auki ja kylmät väreet tuli ja vähän jopa pelotti mennä tytön huoneeseen kattomaan että mitä sielä tapahtuu! Sielä tyttö sängyssä istu ja osoitti kattoon ja sano "setä taivaassa" hui kauhee..onko kellään samanlaisia kokemuksia? Lisäisin vielä,että en ole uskovainen ihminen enkä muutenkaan hengellinen,alkaa vaan tuntumaan,että on aika tarkastaa omat uskomukset..

moni kuollut tulee heittämään hyvästit unessa ,ei ne jää kummittelemaan!

Voi hyvänen aika mitä hössönsössöä :/
Miettikää mitä lastenne kuullen puhutte. Jos puhutte reikäpäisestä miehestä vaikka kuiskaten tai yritätte puhua muuten niin ettei lapsi kuule niin varmaan juuri se asia kantautuu tarkkoihin pieniin korviin ja sitten raasu unissaan yrittä prosessoida asiaa.
Ja mitä kuolleisiin tulee niin kuolleena pysyvät. Kaikki jumalat ja saatanat on ihmisen keksimää milloin lohdutukseksi milloin pelotteeksi. Raamattu on ihmisen kirjoittama kauan tarinoissa esiintyvien ihmisten kuoleman jälkeen. Siksi tarinat ovat muuntautuneet matkan varrella mitä ihmeellisimmiksi sankaritarinoiksi tai kamaliksi tragedioiksi.

Elämä on hetki täällä maan päällä sitten muutumme ravinneaineeksi jotta seuraava sukupolvi vois elää. Sen enempää emme merkitse tässä maailmankaikkeudessa. Ihmisellä on tarve kohottaa itsensä joksikin ertyiseksi. Emme kuitenkaan ole sen erityisempiä kuin kastemadotkaan. Meidän elämämme ainut tarkoitus on suvun jatkaminen. Ei muuta.

Mikä siinä on, että AINA näihin ketjuihin löytää tiensä yksi tai useampi, jotka tuleva saarnaamaan helvetistä ja pahoilaisesta? AINA näiden ihmisten mielestä kaikki henkimaailmaan liittyvä on suoraan saatanasta, eikä muita vaihtoehtoja ole. Miksi te teette niin? Onhan se hienoa, että ihminen on löytänyt oman uskontonsa, mutta kun tässä maailmassa on vielä uskonnonvapaus. Eikä KUKAAN ole todistanut, että teidän saatanankorostus- ja helvetilläpelottelu-uskontonne on se ainoa oikea.

Te edustatte suvaitsemattomuutta parhaimmillanne. Ettekö siis toimi oman uskontonne vastaisesti? Eikö Jeesus itse sanonut, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi"?

Antakaa ihmisille vapaus löytää itse oma jumalansa ja uskonsa, ja lopettakaa tuo helvetillinen pelottelu ja uhkailu jollain, jota ei ole edes olemassa!

[QUOTE="vieras";26289975]Se, että sä et ymmärrä jotain asiaa, ei tarkoita ettei sitä ole olemassa.[/QUOTE]

Selvä. :)

(Se minua vaan aina toisinaan ihmetyttää näiden "meedioiden" yms. viirupäiden kanssa, että miksi ne eivät käy pokkaamassa sitä James Randin lupaamaa miljoonan dollarin palkkiota? Sehän olisi näille ihan läpihuutojuttu, kun rahahan on luvattu ihan kenelle tahansa, joka vaan tekee normaalin koeasetelman puitteissa jotain paranormaalia tai yliluonnollista. :D )

• Tykkää
Reactions: päätön
Yhdeksänkymmen luvulla tuli ero, kun sitä ennen oli just äiti kuollut ja vähän senjälkeen isä. Työttömyys painoi päälle ja ulosottaja oli kimpussa n 30.000 markan yht. velkojen takia . Kämppä meni ja samoin eukko. Reserviläisenä ja metsästäjänä minulla on aseita ja kyllä minä ajattelin kyllä monta kertaa itteni ampua. Sain sitten vuokrakämpän kaupungilta ja olin siitä iloinen, koska olihan se edullisempi kuin yksit. Uusi asunto, mutta .... ,mutta. Heti kun astuin sisään ja asetuin taloksi alkoi tuntumaan, että täällä on jotain pahaa ja yölläkin heräsin siihen että tunsin että minua tarkkaillaan. No sain töitä ja elämä alkoi olla mallillaan, sitten alkoi ne mustien varjojen vilahdukset nurkissa. Selvisi , että kämpässä oii tapahtunut kauheita ja hengenmenetys. Sainkin pian uuden asunnon ja kutsuin papin siunaamaan asuntoni, eikä mitään näitä fiiliksiä enää tullut sieltä vanhasta paikasta sinne uuteen. Tuntuu ,kuin kirous olisi pois niskasta : Velat on kohta maksettu(kiitos velkajärjestelyn) ja Ihana uusi siippakin on kainalossa , koska jaksoin luottaa Jumalaan ja rukoilla Häntä. Rikkauksia ei kannata häneltä pyytää vaan , vain sitä että Hän ottaa elämän käteensä ja antaa Jeesuksen takia synnit anteeksi ja auttaa. Ja kaiken mitä tarviset, sen sinä saat.

Se on varmasti ystäväsi sillä lapsesi reagoi siihen positiivisella energialla. Ja ylipäänsä: Jos huolettaa onko henki hyvä vai paha, osoita sille suurta ehdotonta rakkautta, täytät siis itsesi rakkaudella ja valolla. Sanot hengelle Minä rakastan sinua! ja tarkoita sitä. Ajattele rakkaudella niin että kuka vaan saa tulla kotiinne ja on suuresti kunnioitettu ja rakastettu sellaisena kuin on- hyvänä tai pahana. Rakkausenergia on niin korkea värähteistä energiaa että pahat henget karttaa sitä kuin ruttoa, koska heidän oma energiatasapanonsa järkkyy ja "myrkyttyy" sillä rakkaudella. Ja näin kaikki rakkaudella tulevat olennot voivat tulla kotiinne ja tulevatkin. Pahoilta hengiltä suojaa valkoinen salvia (esim. suisukkeena) ja savukvartsi. Jalokivigalleriasta olen kaikki kiveni ja kivikoruni ostanut ;) Kannattaa tutustua siihen mikä tilanne teillä on, sillä vaikka sitä on vaikea ehkä tajuta, ihmiselle on aika luonnollista olla yhteydessä kaikkeuden kanssa. Jos tyttärenne näkee ystävänne, hänellä on 3:s silmä auki, silloin hän näkee myös muut. Siksi kehotan opiskelemaan asiaa, jotta voitte parhaalla mahdollisella tavalla tukea tyttärenne lahjaa ja auttaa häntä ymmärtämään sitä. Muistakaa että Pelolla houkutatte negatiivisia, joten luottakaa siihen että kaikki on hyvin ja turvallista, kunhan se on RAKKAUDESSA. En ole mikään maailmanparas selittämään joten annan pari hyödyllistä sivustoa: www.themindunleashed.com www.collective-evolution.com www.thespiritsciense.net (Löytyy myös youtubesta oma kanava, jossa "lyhyt elokuvia" kaikesta asioihin liityvästä) www.yhdenlaki.wordpress.com www. fractalenlighment.com www.wakeup-world.com spiritscienseandmetaphysics.com kristallipuolue.fi www.the-open-mind.com www.expandedconsciousness.com luxonia.com astro.fi ja energiakeskus.com/energiasivut EEIKUN oppimaan rakkautta ja sitä keitä me ihmiset todella olemme!! <3<3<3

Henkimaailma on olemassa..aina se on ollut..mitä sitä pelkäämään...siellä ne meidän rakkat sielut..asuvat..rakkaudessa.Jotka ovat poistuneet täältä maapallolta.Heihin voi olla yhteydessa..(y) ja myös eläimet:whistle:

Outo juttu, olen vastaavista lukenu monesti. Mutta....tästä tarinasta mulle nousi kirjaimellisesti ihoni kananlihalle. On ihan selvää, että lapsesi näkee henkimaailmaan ja ton kuolleen kaverinne. Munkin lapsi näkee jonkun aaveen täällä, mutta ei harmainta hajua, kuka se on. Ja meilläki on tapahtunu ihan kummia.....
muistan kun kissani katsoi usein eteiseen.Katsoi kuin näkisi siellä jotakin.Katse seurasi jotain.