Kokemuksia henkimaailmasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Kyselen,kun itteäni mietityttää eräs tapaus..9kk ennenkuin aloin oottaa meidän neitiä,mieheni paras ystävä tappoi itsensä ampumalla itseään päähän. N. vuosi tapahtuneesta näin hänestä unta(en ollu sitä ennen pitkään aikaan nähnyt,tai ajatellutkaan asiaa). Unessa hän kertoi,että tuli vaan käymään kertomaan mulle,että hänen ansiosta ja avulla saamme lapsen. Pco:n takia lapsen saanti oli siis aika ihme..se oli ihana uni jossa sain hyvästellä hänet lopullisesti :) no,tyttömme syntyi ja jotain outouksia täällä kotona on tapahtunut välillä; cd pamahtaa yhtäkkiä päälle,lelut liikahtelee itestään vaikkei olla lähelläkään niitä ym. pientä. Kaikkein eniten mietityttää kun tyttö(1v.8kk.) kuukausi sitten yöunille mentyään höpötteli omiaan sängyssä vielä ja yhtäkkiä sanoi kovaan ääneen "SETÄ REIKÄ PÄÄSSÄ TAIVAASSA" kyllä voin sanoa,että jäimme miehen kanssa montut auki ja kylmät väreet tuli ja vähän jopa pelotti mennä tytön huoneeseen kattomaan että mitä sielä tapahtuu! Sielä tyttö sängyssä istu ja osoitti kattoon ja sano "setä taivaassa" hui kauhee..onko kellään samanlaisia kokemuksia? Lisäisin vielä,että en ole uskovainen ihminen enkä muutenkaan hengellinen,alkaa vaan tuntumaan,että on aika tarkastaa omat uskomukset..

Hei, Myy!

Minä uskon vakaasti, että on olemassa toinen ulottuvuus, jossa sekä hyvät että pahat henget ovat yhtä todellisia kuin sinä ja minä. Ja tuo "toinen maailma" on koko ajan läsnä meidän ympärillämme. Persoonallinen hyvä suojelee ja persoonallinen paha pyrkii tuhoamaan. Toki keinot ovat pahalla monet, joten pahatkin henget saattavat ensin tehdä "hyvää" saadakseen ihmisen nalkkiin.

Tuo, mitä teillä kotona tapahtuu EI ole mitään hyvää. Kyseessä ovat pahat henget, jotka pyrkivät saamaan teidän huomionne. Pahat henget voivat myös puhua ihmisten suulla, joten tyttärenne ei ehkä itse ole puhunut sanoessaan reikäpäisestä sedästä taivaassa.

Kuolleet eivät tiedä mitään, kuollut on kuollut. Jos siis jotain merkillistä tapahtuu, on sen takana joku hyvä tai paha henki.

Suosittelisin, että sinä ottaisit yhteyttä lähimpään/tuttuun seurakuntaan ja pyytäisit jonkun siunaamaan kotinne ja ajamaan pahat henget pois. Näin minunkin kodilleni tehtiin kohta 5 vuotta sitten, eikä pahoja vieraita ole sen jälkeen näkynyt. Hätäapua saa myös sanomalla nimen Jeesus. Testattu on: Jeesus.

Huomauttamisen arvoista on myös se, ettei pahoihin henkiin kannata itse ottaa yhteyttä: niille ei kannata antaa huomiota tai niille ei kannata puhua. Se vaan on kuin heittäisi löylyä kiukaaseen.

Tsemppiä sinulle ja perheellesi!! :)

Kokemusta löytyy: taas tuota uskovaisten kaikkitietävyyttä ja turhaa pelottelua!
Katsopa ap joskus Voicelta tiistaisin klo 20 tuleva ohjelma nimeltä Lisa Williams - elämää kuolleiden parissa. Lisa on meedio joka välittää viestejä kuolleilta heidän omaisilleen. Tosi uskottava juttu, ihmisten reaktiot ovat niin aitoja. On todellakin mahdollista että kaverinne on ollut avustamassa teitä lapsen saannissa. Ohjelmassa eräs juuri keskenmenon kokenut pariskunta liikuttui kyyneliin kun meedio kertoi että hänen ympärillään hyppii pienen tytön henki joka hihkuu "olen tulossa, olen tulossa" eli että pariskunta tulee saamaan vielä lapsen. Meedion tiedot ihmisten elämästä ovat todella tarkkoja. Joka kerta ihmiset tunnistavat kuolleen omaisensa.
Turha pelätä että teidän kohdallanne olisi kysymys pahoista hengistä, ystävänne vain ehkä vierailee lapsenne ja teidän luonanne. Ohjelmassa on monta kertaa paljastunut että outojen ilmiöiden takana on ollut joku edesmennyt läheinen joka suojelee ja huolehtii vielä elossa olevista omaisistaan ja aina välillä ilmaisee olemassaolonsa tavaroiden siirtelyllä yms.
Ohjelmassa edesmenneen henki usein kertoo meedion kautta että hän kuulee kun omaiset puhuvat hänelle, hän on läsnä heidän juhlissaan yms.
Eli voitte ajatella että lapsellanne ja teillä on suojelija!

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Kokemusta löytyy: taas tuota uskovaisten kaikkitietävyyttä ja turhaa pelottelua!
Katsopa ap joskus Voicelta tiistaisin klo 20 tuleva ohjelma nimeltä Lisa Williams - elämää kuolleiden parissa. Lisa on meedio joka välittää viestejä kuolleilta heidän omaisilleen. Tosi uskottava juttu, ihmisten reaktiot ovat niin aitoja. On todellakin mahdollista että kaverinne on ollut avustamassa teitä lapsen saannissa. Ohjelmassa eräs juuri keskenmenon kokenut pariskunta liikuttui kyyneliin kun meedio kertoi että hänen ympärillään hyppii pienen tytön henki joka hihkuu "olen tulossa, olen tulossa" eli että pariskunta tulee saamaan vielä lapsen. Meedion tiedot ihmisten elämästä ovat todella tarkkoja. Joka kerta ihmiset tunnistavat kuolleen omaisensa.
Turha pelätä että teidän kohdallanne olisi kysymys pahoista hengistä, ystävänne vain ehkä vierailee lapsenne ja teidän luonanne. Ohjelmassa on monta kertaa paljastunut että outojen ilmiöiden takana on ollut joku edesmennyt läheinen joka suojelee ja huolehtii vielä elossa olevista omaisistaan ja aina välillä ilmaisee olemassaolonsa tavaroiden siirtelyllä yms.
Ohjelmassa edesmenneen henki usein kertoo meedion kautta että hän kuulee kun omaiset puhuvat hänelle, hän on läsnä heidän juhlissaan yms.
Eli voitte ajatella että lapsellanne ja teillä on suojelija!

tiesitkö, että tuommoiset ohjelmat tehdään huijaamalla.
eräs tunnettu meedio-ohjelma käytti apureita hyväksi ennen ohjelman tekoa ja yleisön jokainen ihminen haastateltiin ennen varsinaista kuvausta, täten saatiin kauttarantaan kyseltyä ihmisiltä asioita ja taustoja heidän elämästä..
ja usein noi meediot onkin melko hyviä ihmistuntijoita, jotka näkevät paljon jo haastateltavan reaktioista mihin suuntaan keskustelua kannattaa viedä. kaikki ilmeet, eleet ja muu oleminen on helposti luettavissa olevaa matskua, jota nämä huijarit käyttää hyödykseen.

Minä en pelottele. Vaan sanon, miten asia on.

Mieti asiaa näin: Jos olisit Saatana, niin mitä tekisit, jotta ihmiset antaisivat sinulle tilaa omassa elämässään? a) tekisitkö pahojasi heille tai b) leikkisit ystävää, jotta sinuun luotettaisiin?

Kuolleet ovat kuolleita. He eivät notku pilven reunalla tai käy kummittelemassa sukulaisten/kavereitten luona. Mutta mikä loistava tapa onkaan eksyttää ihmisiä, kun meedio sanoo ottavansa yhteyttä kuolleisiin tuttuihin: tosiasiassa vastaajat ovat pahoja henkiä, jotka ovat seuranneet edesmenneen henkilön elämää aikoinaan ja sen takia osaavat vastata "vaikeisiinkin" kysymyksiin.

Mitä tulee pelotteluun, niin minä en sitä harrasta. Päin vastoin pelko on melkoinen sitten joku päivä, jos antaa tilaa vieläkin enemmän meedioille sun muille omassa elämässä. Joku päivä sitä huomaa olevansa ihan hämähäkinseitin sotkussa pääsemättä millään eroon. Pysymällä erossa koko touhusta selviää paljon vähemmällä stressillä ja mielipahalla.

Ja mitä tulee lasten saamiseen, niin saanen huomauttaa, että pahakin voi tehdä ihmeitä. Vaikka sitten auttaa sitä yhtä siittiötä sinne munasolun luokse. Se ei silti tarkoita sitä, että henki edelleenkään olisi kiltti tai hyvä.

Maailmassa, jossa ihmiselle uskotellaan vaikka mitä, kannattaa tarkoin katsoa, millä kalliolla seisoo. Jos kalliolla ollenkaan.

Musta on kyllä kaunis ajatus että tämä mies olisi ollut "apuna" lapsen saamiseen kun hän tiesi miten paljon lasta toivoimme :) ja luonteeltaan oli sellainen,etten ihmettelis pätkääkään vaikka hän käviski ihan piruuttaan "säikyttelemässä" :D saa varmaan vaan hyvät naurut! Eikä o pelottanu yhtään tapahtumat,paitsi toi viimeinen,että jos lapsi alkaa näkemään reikäpäisiä setiä,niin voi alkaa jossain vaiheessa häntä pelottamaan kun tajuaa mistä on kyse :/ en kyl oikein tiiä mitä pitäis tehä..

Ehdotan että rukoilet Jeesusta poistamaan teiltä nuo kokemukset, vaikka ne voi tuntua aluksi kiehtovilta niin eivät sitä ole oikeasti. Kuolleet eivät ohjaa raskaaksi tuloa eivätkä vartioi eläviä, pahat henget kyllä voivta tekeytyä kuolleiksi. Opeta lapsellesi iltarukous. Kuollut ystävänne ei noita kokemuksia ole voinut aiheuttaa.

Mä ehdotan että luottaa omaan (ja lapsen) vaistoon että onko hyvä vai paha juttu. Jos lapsi ei pelkää, ni sehän on jo merkki siitä että on hyvä juttu. Pienillä lapsilla on vielä se lapsenusko, ei oo rajoittunu vielä maallisilla uskonnoilla ja käsityksillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Mä ehdotan että luottaa omaan (ja lapsen) vaistoon että onko hyvä vai paha juttu. Jos lapsi ei pelkää, ni sehän on jo merkki siitä että on hyvä juttu. Pienillä lapsilla on vielä se lapsenusko, ei oo rajoittunu vielä maallisilla uskonnoilla ja käsityksillä.

Oletko nikkiä vaihtanut Orion? Kysyy nimim. hidas.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:

Oletko nikkiä vaihtanut Orion? Kysyy nimim. hidas.

Jep. Saatan vaihtaa kohta takaisin ku en oo oikeen tottunu tähän...

Samaa mieltä.

Kyseenalaista sen mitä kuvittelitte tyttönne huutaneen.

Kyseenalaistan sen että hän ilman mitään vaikutteita sanoi teidän tullessa huoneeseen että "setä taivaassa"

Ihmisillä jotka eivät varta vasten ole skeptisiä on taipumus unohtaa kuinka he itse vaikuttavat tilanteeseen, unohtavat jopa sanoneensa lapselle /kelle hyvänsä juuri ennen tapahtunutta jotain asiaan liittyvää.

Esim: Äiti ryntää lapsen huoneeseen sanoen "kuka, mikä setä taivaassa?" lapsi vastaa "setä taivaassa" sen enempää edes ymmärtämättä mitä tapahtui.

Tässä hiljan sitten kuoli rakastettumme Isä. Meni pari päivää kun näkökenttääni hän ilmestyi ylä vasemmalle. Emme silloin tienneet mitä hänellä oli ollut päällään viimeisellä hetkellä mutta ko. asua ei enään löytynyt + erästä tavaraa, näin ne muutaman päivän päästä kuvana silmissäni. Kuva kulki edessäni kuin nauhaa ja ko. henkilö viittoi minun tekemään mitä milloinkin ja oli hädissään hukatusta tavarastaan. Hän kulkee edellenkin mukanani kotonani, töissä ym. Olen kuullut myös heleää kellojen soittoa joskus korvissani. Olen ollut aina vastaan ottavainen ja jokin usko Jumalaan on aina ollut en ole koskaan ollut mikään kiihkoilija. Nyt vain Jumala on näyttänyt meille niin rakkaan. Edesmennyt viittoilee minulle edelleenkin ja yrittää viestittää käsi ja sormiliikkein mitä pitää tehdä jos jokin asia askarruttaa erityisesti. Hän seisoo näkökentässäni ja Jumala Kaikkivaltias on Hänen kansaan. Olen ollut todella ihmeissäni, että näin vain voi olla. Kokemus on ainutlaatuinen ja Uskoni on nyt vahvistettu. Merkityksellinen on, että tässä ei ole lainkaan minkäänlaista pelkoa tai ahdistusta kaikki on vain hyvää ja tuo tulevaan voimaa. Oikea Jumala ei tuo eteemme pelkoja vaan vain rauhallisuutta ja Iloa.

Siis onko siinä jotain pahaa jos lapsi näkee henkimaailmaan? Sieltä kaikki olemme lähtöisin, ja sinne lopulta palaamme. Ei näitä asioita nyt varsinaisesti tarvitse säikkyä, kun näitä on maailman sivut ollu täynnä. Ennen vanhaan ihmiset vaan olivat enemmän sinut henkimaailman kanssa...nyt kaikki pitäisi nähdä ja kokea itse ennen kuin uskotaan.

Katso ihmeessä tuo jonkun ehdottama Lisa Williams - meedio.

Hän on antanut luentoja niin lukemattomille ihmisille, että en voi vain uskoa huijaukseksi. Ne ihmiset on siinä ihan omilla nimillään ja naamoillaan ja se edesmennyt, joka tulee siihen heidän istuntoon, niin siitäkin näytetään kuva ja nimi. Jos olis huijausta, että ne ihmiset ois siinä mukana, niin eiköhän tuo olis jo aikaa sitten paljastunu esim. jenkkien nettikeskusteluissa.

Lisalla on myös omat nettisivut, joille se päivittelee hengiltä saamiansa viestejä, kun hän ei tiedä, kenelle ne on, niin se kirjoittelee niitä sinne.

Outo juttu, olen vastaavista lukenu monesti. Mutta....tästä tarinasta mulle nousi kirjaimellisesti ihoni kananlihalle. On ihan selvää, että lapsesi näkee henkimaailmaan ja ton kuolleen kaverinne. Munkin lapsi näkee jonkun aaveen täällä, mutta ei harmainta hajua, kuka se on. Ja meilläki on tapahtunu ihan kummia.....

Ihanaa lukea näistä henkimaailma-kokemuksista! Vaikka en jaksakaan näitä Raamatulla päähän- kirjoittelijoita, joiden mielestä kaikki on pahaa paitsi Jeesus. Jeesus on korotettu mestari siinä missä moni muukin ja on toki rakkauden ja valon lähettiläs, mutta ei siis todellakaan ainoa. Ja jo Jeesus itse sanoo: joka minuun uskoo ei ikinä kuole. Siis kuolleet eivät ole "vain kuolleita" vaan elävät todellakin tuossa toisella puolella, henkimaailmassa, joka on koko ajan tässä emidän ympärillämme. Joillakin meistä on mahdollisuus nähdä verhon toiselle puolelle hetkikkäin ja ne kokemukset ovat hyvin sykähdyttäviä. Kun tuntee pelon sijasta iloa ja rauhaa, voi olla huoletta. Ne kokemukset ovat peräisin Alkulähteestä, Rakkaudesta, eivätkä ne tee pahaa. Saatika kokijastaan hulluja.

Ainakin itse rekisteröidyin ja sain ilmaista neuvoa ja tulkintoja http://www.joshua.fi sivustolta, minulla on jo 17 ystävää sielä ja kaikki ovat loistavia meedioita tai henkimailmasta muutenvain tietoisia, en haluaisi maksaa siitä, minkä voi myös ilmaiseksi saada :)

Kannattaa googlesta etsiä tietoa, eikä heti ottaa yhteyttä maksullisiin!