kokemuksia hematoomasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko kellään kokemusta hematoomasta? kuinka kauan ollut? ja olitko sairaslomalla pitkään?
itselläni todettiin viikolla 14 ja nyt viikolle 16 laitettiin kontrolli. 2 viikkoa alustavasti sairaslomaa, mutta jos ei ole parantunut niin katsotaan tilanne uusiksi.
nyt siis kyselen kokemuksia kuinka muilla on ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko kellään kokemusta hematoomasta? kuinka kauan ollut? ja olitko sairaslomalla pitkään?
itselläni todettiin viikolla 14 ja nyt viikolle 16 laitettiin kontrolli. 2 viikkoa alustavasti sairaslomaa, mutta jos ei ole parantunut niin katsotaan tilanne uusiksi.
nyt siis kyselen kokemuksia kuinka muilla on ollut?

Mulla oli... En ollut sairaslomalla,kun hoidin 2 lastani kotona.
Taisi kestää n.6-8 viikkoa.. oli aika iso ja kaikin puolin epämukava, kun hyytymiä tuli ulos tauotta.. Vietin etenkin yöt pöntöllä niitä hyytymiä "synnyttäen"

joo siis olin 2 yötä osastollakin tämän takia. ja sinä aikana vuoto saatiin loppumaan. mietin vaan et voiko nuo hematoomat olla kauankin ennen kuin "poistuu"?

Mulla tosiaan olivat aika kauan ja se niiden ulos punkeminen oli todella rasittavaa, kun välillä tuntui, ettei vessasta pääse ollenkaan pois :/
Mutta toi lienee ihan yksilöllistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:
joo siis olin 2 yötä osastollakin tämän takia. ja sinä aikana vuoto saatiin loppumaan. mietin vaan et voiko nuo hematoomat olla kauankin ennen kuin "poistuu"?

Mulla tosiaan olivat aika kauan ja se niiden ulos punkeminen oli todella rasittavaa, kun välillä tuntui, ettei vessasta pääse ollenkaan pois :/
Mutta toi lienee ihan yksilöllistä :)

olitko vuode levossa/ sairaslomalla koko ajan? itse vaan mietin sitä että pelottaa mennä töihin jos se hematooma on sielä vielä... :/ oli kuitenkin aika iso kun oli 6.7cm*2.3cm

Yhteistyössä