Kokemuksia grillikodasta kaipailen!

Eli te, joilta sellainen pihamaalta löytyy. Hankintapaikkaa ja hintaa olisin udellut. Niitä kun on niin eri hintaluokassa ja erilaisin toimitusehdoin.
Sellainen on vähän ollut haaveissa jos löytyisi edullinen.
Onkohan nuo halvimmat ihan huonoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
valmistui viime kesän lopulla..ja koko n. 10m2..Halpoja varoisin..mies on kirvesmies ja nauroi niille halppisversioille..
Tietysti teillä on itse tehty, kun miehesi on kirvesmies, mutta mitä ellei olisi? Uskaltaisittekohan tehdä itse alusta alkaen vai ostaisitteko valmiin? On yleensä ero kuin yöllä ja päivällä onko alan ammattilainen vai ei. No, grillikatoksen voisi ehkä meilläkin mies itse tehdä, vaikkei rakennusalalla olekaan, mutta ei taatusti onnistuisi läheskään kaikilta. Muakin ihan kiinnostaisi mistä olette grillikatoksia hankkineet tai moniko on tehnyt itse, vaikkei olisi alan ammattilainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
millainen mies on..JOS hän hallitsisi perusrakennusasiat..ja remppahommat..ja kädenjälki olisi nättiä..niin siitä vaan..mutta jos on vähänkään poropeukalo, niin harkitsisin uudestaan..
No näinpä juuri. En nyt tarkoita vain sinua, eikä millään pahalla, mutta melko usein ärsyttää tällä palstalla, kun joku haukkuu täysin lyttyyn jonkun toisen ratkaisun tai ihmettelee miten joku tietty juttu voi olla niin kallis ja takana on se, että ihmettelijän mies toimii itse rakennusalalla. Ei varmaan voi verratakaan esim. sähkö- tai lvi-urakan hintaa, jos mies on sähkäri tai lvi-alalla.
 

Yhteistyössä