Kokemuksia Gessleinin vaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisumisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ystäväni osti puolisen vuotta sitten Gessleinit ja on muuten kyllä tykännyt, mutta hänen mielestään "tavarakori " on niin ala-arvoinen, että jos nyt lähtisi vaunukaupoille, ostaisi ehkä sellaisen jolla voi edes jotain kauppatavaraa saada kotiin. Muutenkin vaunut ovat aika sirot, eli ei niin kauhean tilavat. Mutta pehmeästä kassista saa mukavasti lämpöpussin, ja sit ku se ei enää mahdu niin sit voi laittaa lapsen makuupussiin ja vaunuihin. ja onhan ne pienet ja kevyet sekä kivan näköiset.

Itse ostin Brio Novat pehmeällä kassilla, heittoaisalla ja ilmakumipyörillä. Ominaisuuksiltaan siis samat kuin Gessleinit, mutta hiukan rotevammat (siis isommat) vaunut. niissä on hyvä metallinen kori minne saa laitettua vaikka vähän raskaammankin kauppakassin, (ku gessleinin painoraja on 4kg ja oikeesti sinne ei kai mahdu edes vaippapaketti).

Mee kauppoihin vähän vertailemaan. itse jouduin tekemään kolmne reissua ennen ku päädyin brioon, ja mulla tähän johti tavarakori, hinta (tarjous 499) ja se miten mukavilta ne tuntuivat "käteen". ja helpot kasata.

Itselläni on ollut Gessleinin yhdistelmät, jotka ostin 06/2004. Olen ollut ihan tyytyväinen niihin. Pehmeässä kopassa nukutin päikkäreitä alkuvuoden. Rattaina ollaan käytetty niitä todella vähän. Auton perässä aina matkarattaat ja Gessleinit ovat jääneet varastoon. Siksi nyt viisaampana ostaisin kevyemmät rattaat jo aluksi, joihin saisi kopan. Makuupussina en ole koppaa käyttänyt ollenkaan.

Tosi tyytyväinen olin! Pieni tavara kori ei haitannut kun tein kauppa reissut autolla. Ovat kevyet nostaa autoon ja näppärät kasata ilman että tarvitsee irrotella mitään osia. Lisäksi suuri plussa on työntöaisan kääntö mahdollisuus "lennosta"! Ajattele, ei tarvitse vetää tuulessa tai auringon paisteessa perässä ja ratas iässä voi mielen mukaan katsella joko meno tai tulo suuntaan.

Yhteistyössä