Kokemuksia futon sängyistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvää unta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvää unta

Vieras
Omistaajo joku futon sängyn? Minkälaisia kokemuksia? Kiinnostaisi sellainen matala malli, jossa vaan reunat näkyvissä, mutta omistan nyt niin hyvät patjat, että mietin sitä miten hyvä siinä on nukkua. Mutta sisustuksellisesti kiehtoisi :) ja paljonkohan maksaa? Löytyy tietysti surfailemallakin..

En usko että sänky on se pääasia, vaan futonpatja. Meillä on ns. tavallinen sälepohjainen sänky, ja siinä hyvä futonpatja. Maksoi maltaita aikanaan :/ se ainoa miinus siis. Todella hyvä ollut, mulle selkävaivaisellekin.

Tietääkö joku futonpatjojen käyttöikää? :attn:
Mietin missä vaiheessa ne yleensä vaihdetaan. Meneekö sisuksen kuidut jotenkin haperoiksi tms?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En usko että sänky on se pääasia, vaan futonpatja. Meillä on ns. tavallinen sälepohjainen sänky, ja siinä hyvä futonpatja. Maksoi maltaita aikanaan :/ se ainoa miinus siis. Todella hyvä ollut, mulle selkävaivaisellekin.

Mietin missä vaiheessa ne yleensä vaihdetaan. Meneekö sisuksen kuidut jotenkin haperoiksi tms?

Juu sitä patjaa tarkoitinkin. Muotoilin hieman väärin. Mullakin selkäprobleemaa, joten tuo on hyvä tietää, että on sopinut.

Meillä on Innovation futon vuodesohva vierassänkynä, ja siinä on kyllä tosi hyvä nukkua. Mulla on aika ajoin unettomuutta, joten nukun siinä välillä monta yötä peräkkäin. ainut ongelma on, ettei se sovi sisustukseen, ja olenkin taas kerran miettimässä sen myyntiinlaittoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;19178861:

Mikä noista malleista sulla on? ...kalliimmat on tosiaan aika tyyriitä mutta joku 300-400 ei musta oo kovin paljoa

onko muilla kokemuksia? mä yritän just valita minkä tilaisin...

Yhteistyössä