Kokemuksia Firkon F7-tuplista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
Onko kenelläkään ollut kyseisiä vaunuja ja minkälaiset ovat käytössä?

Itse en ole Briojen lisäksi löytänyt muita meidän tarpeisiin sopivia, ja nämä ainakin vaikuttaisivat ihan näppäriltä. Halpa hinta vaan mietityttää, ovatko oikeasti hyvät? Runko näyttää ehkä vähän heppoiselta kuvissa. Kivoja kuoseja olisi kankaissa :)

Harmi kun Vaunula taitaa olla ainut jälleenmyyjä, niin ei pääse kokeilemaan.

Minulla Firkon-vaunut. Ostin ne lähes käyttämättömänä lasten kirpparilta. Vielä ei ole vauva syntynyt, mutta kun olen niitä tuossa testaillut sisällä ja ulkona niin vaikuttavat oikein hyviltä. Ihan hyvää palautetta olen netistäkin lukenut. Joillain taas huonoja kokemuksia, mutta eihän nuo maksakaan mitään 700-900 euroa mitä muut "merkki" vaunut. Ei ainakaan harmita kun halvalla sai :)

Pitäs olla napakat kyllä kun vaunut on meidän ainut kulkupeli, ei autoa siis.. Nuo Akjaxit vaikuttas nopeella silmäsyllä ihan hyviltä, leveemmät kyllä on ku briot tai Firkonit. Julkisilla paljon liikutaan ni kapeat pitäs olla..

Minulla oli firkonin yhdistelmävaunut.. eli ei tuplista kokemusta..
mutta ne yhdistelmät oli kyllä hyvät, kestävät, kulkivat säässä kuin säässä, suojaisat...
Joten uskoisin että tuplatkin ovat hyvät. Kun eihän niitä tosiaan ole hinnalla pilattu.
Ainakin meillä tuli ydistelmissä 6kk takuu..

Yhteistyössä