Kokemuksia Fertinovasta

Lukisin mielelläni kokemuksia tästä lapsttomuusklinikasta.Olemme menossa sinne maaliskuussa.Yritystä on reilu 1,5v takana.Kummastakaan ei ole löytynyt vikaa, clomit syöty ja kierto säännöllinen, ei apuja.
Munajohdinten aukiolotutkimusta ei ole minulle tehty, luultavastikkin se tehdäään sielä
 
Meillä on hyviä kokemuksia, ja saman suuntaista olen kuullut muiltakin. Meillä on lääkärinä Niklas Simberg, joka on asiantunteva ja silti rento ja huumorintajuinen lääkäri! Vaikka rahaa kuluukin yksityisellä, niin tuo on silti halvempi kuin Felicitas (ainakin näissä ivf-hoidoissa, missä olen itse käynyt). Peukkuja teille hoitoihin!
 
Mulla kanssa pelkästään hyvää sanottavaa kyseisestä paikasta. Niklas meilläkin lääkärinä ja aivan ihana lääkäri. Hoitajat oli mukavia ja kaikenkaikkiaan asiointi sujuvaa. Tuloskin oli loppuenlopuksi positiivinen :D
 
Meilläkin pelkästään positiivisa kokemuksia ja lääkärinä myös Niklas. Mielettömän hyvä lääkäri, asiantunteva, rento sekä huumoria myös kaverista löytyy. Hoitajat mukavia ja kuuntelevaisia.
Olen luovuttanut klinikalla munasoluja useamman kerran ja nyt itse lapsettomuushoidoissa. Vielä ei ole meillä onnistanut mutta pakkasessa olisi vielä kaksi alkioo ja niiden siirtoa suunnitteilla helmi-maaliskuulle.

Onnea teille hoitoihin :heart:
 
Hei. Fertinova on melko pieni klinikka ja osa lääkäreistä osan viikon poissa. Itsellä on siis kaksi hoitavaa lääkäriä kun toinen poissa niin toinen ottaa vastaan. Jos nyt olisin valitsemassa klinikkaa menisin ehkä suurempaan, joka olisi vieläpä viikonloppuisin auki. Mutta muuten ei ole Fertinovasta mitään negatiivista sanottavaa. Tuo kahden lääkärin systeemikin on toiminut hyvin. Minusta henkilökunta mukavaa ja asiansa osaavaa. Vaikeampia päätöksiä lääkärit tekevät yhteistyössä, mikä sekin hyvä asia. Saa sitten varmasti hyvää hoitoa.
 
Mä olin siellä ekan ifv ja mua ärsytti suunnattomasti se että soittoaikana ei tahtonut saada ketään kiinni.Muuten ihan ok paikka mutta tykkään felicitaksesta enempi.....lääkäri otti mut enempi tosissaan. ja esim. punktiossa oli ihan eri meniniki.

ja 3. kertaa olen vuosi sitten käynyt luovuttamassa fertinovassa munasoluja ja silloin ei ainakaan mitään pahaa ollut paikasta sanottavaa.
 
Elikäs täällä käyty fertinovassa hoidossa jo aikas monta vuotta ja aika paljon kokemuksia kertynyt!!!! Meille tehty lukuisia inseminaatioita ja ivf-hoitoja, ja nyt kotona 2-vuotias iloinen tyttö ja toista odotetaan viikolla 27. meillä kanssa lääkärinä Niklas ja ei voi muuta kun hymyillä, meitä on aina tuettu niin hyvinä kuin huonoina hetkinä ja aina on ollut aikaa kuunnella!!
Nykyään kun fertinova vaihtoi isompiin tiloihin, niin myös lääkäripolitiikka muuttui. Ennen ei ollut kuin 2 lääkäriä, mutta nyt tilanne parempi kun enemmän tilaa. Sen takia muutama lääkäri ns. vuorottelee, mutta esim Niklas ja Annika aina paikalla, siis melkein:) En voisi tällä hetkellä olla kiitollisempi mistään enempää kuin saamastani hoidosta! Ja hoitajat ovat parasta ykkösluokkaa!!!!
 
Meilläkin lääkärinä toimi N.S ja hän on kyllä hommansa osaava lääkäri. Hoitajat on myös hirmuisen mukavia. Ja ennenkaikkea mun mielestä klinikka on reiluin klinikka missä oon ikänä ollut. Sieltä voi kysyä ihan mitä saa ja vastauksenkin saa aina pian. Toki on hintavakin klinikka. Mutta minä en enää VL:lle palaa hoitoihin tämän Fertinova kokemuksen jälkeen. Fertinovassa ollaan paljon avoimempia kokeilemaan uusia juttuja hoidoissa.. VL:lla oltaisiin menty samoilla lääkkeillä ja kaavoilla koko ajan. Minä olen aina saanut ajan samalle lääkärille, kun aikaa olen tarvinut. Suosittelen erittäin lämpimästi tätä klinikkaa!
 
Suosittelen lämpimästi!

Menimme heidän asiakkaikseen vajaa vuosi sitten ja meilläkin Niklas lääkärinä. Hän on tosi hyvä ja mieskin tykkäsi, kun huumorintajua löytyi molemmilta sopivasti. Itse arvostin sitä, että asioita mietittiin perusteellisesti ja suunnitelmaa muutettiin tarpeen vaatiessa eikä kangistuttu kaavoihin. Joskus puhelintunnilla ei saanutkaan yhteyttä, mutta itse en kokenut sitä ongelmaksi.

Punktiokin hoidettiin tosi ihanalla tavalla, kaikki sairaalamaisuus kaukana. Hoitajat on tosi auttavaisia ja empaattisia. Meillä tehtiin alkututkimukset tosi ripeästi ja päädyttiin icsi-hoitoon. Eka kierto meni pieleen, kun lääkitys ei tehonnutkaan odotetulla tavalla, mutta seuraavasta saimme paremmat tehot ja heti alkoi raskaus.

Myös Felicitaksesta olen kuullut kehuja, joten molemmat ovat varmasti hyviä.
 
Pelkkää positiivista sanottavaa kyseisestä paikasta.Lämpimästi suosittelen!! Täällä tuntuu kaikki käyneen Niklaksella ja niin mekin käytiin .Ihan mieletön persoona, osasi ottaa kyllä potilaan surut ja murheet huomioon.useita inssejä ja alkionsiirtoja kävimme mutta lopputuloksena ihana pieni poika.Hoitajien kanssa ollaan vieläkin yhteyksissä ja laitellaan kuulumisia:heart: hintava klinikka tosin mutta hyvästä palvelusta ja hoidosta vaan joutuu maksamaan, menisin ehdottomasti uudestaan jos suunnitelmissa olisi toinen!!!
 
Meilläkin positiivisia kokemuksia.. lääkäreistä ja hoitajista. Potilas-läheisyyttä, rentoa meininkia.. aina saa vastauksia, myös puhelimen jonossa en ole koskaan joputunut olemaan.
Jotain kela-papereiden juttuja häiritsi, kun sihteeri ei ollut hoidannut hommia.. ja jouduttiin sen takia odottamaan pitkään korvauksia.. ja kysehän ei ollut mistään pikku-rashast.
Toivottua tulosta elikkä lasta ei ole vielä saatu-- mutta tiedän sen, että lääkärit tekee kaikkensa..
 
Meillä myös Fertinova klinikka ja Niklas lääkärinä.
Tykätään molemmat, tosi ihana lääkäri ja huumorintajua löytyy niinkun moni täällä kirjoittaa.
Tää lapsettomuus on niin vaikea asia, mutta ne ihmiset siellä klinikalla tekee asian vähän helpommaksi kestää! Hoitajat siis myös ihania!
 
Mentiin 4.ivf takaisin fertinovalle ja paras tulos ikinä,yksi alkanut raskaus ja pakkaseen 7kpl blastoja.Niklas meillä lääkärinä...suostui tekemään siirron lauantaina että saatiin pitkä viljely ja toinen saman klinikan lääkäri ei siihen olis suostunut.

Mutta....Niklas ei ole enää fertinovalla, ja klinikasta tullut osa terveystalo-ketjua ja hinnat nousseet.
Ei ole enää sitä että eka käynti ilmainen jossa tehtiin vähän hoitosuunitelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Me oltiin vielä vuosi sitten hoidoissa Hesan Fertinovassa (nythän niitä on pitkin Suomea, kun AVA-klinikoiden kanssa yhdistyivät. Ovat aina olleen Terveystalo-konsernia käsittääkseni)
Meitä hoiti Annika. Oikein mukava lääkäri ja tietää paljon. Ei valittamista muusta, kuin, että tuolla oltiin AINA järjettömästi myöhässä aikatauluista. Paitsi punktiossa.

Niklas on siirtynyt Gravitas -klinikalle. Hän on kuulemma erityisen hyvä, jos on endokrinologisia vaivoja lisänä.
 
Annikakin näköjään siirtynyt gravitakseen, me oltais ehdottomasti menty Niklaksen perässä sinne jos ei olis tärpännyt.
Niklas on ihan huippu...suostui antamaan mulle metformin-lääkityksen mitä felicitaksessa eivät antaneet ja luultavasti siitä johtuen huipputulos.

Vähän harmittaa kun pakkaseen jäi 7kpl hyvää alkiota ja me ei voida luovuttaa niitä eteenpäin koska siitä ei sovittu hoidon alkaessa mutta kun ei olla koskaan pakkaseen saatu oikein mitään niin mistäpä sitä olis voinut arvata.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä