Kokemuksia Felicitaksesta?

Minkälaisia kokemuksia teillä lapsettomuudesta kärsivillä on Felicitas-klinikasta? Miten pitkät jonotusajat ensikäynnille? Kuinka nopeasti hoitoihin pääsee, esim. IVF? Kaikenlaiset kokemukset kiinnostaa. Mulla on PCO-tauti eli lapsettomuuden syy hyvinkin selvillä. Julkisella puolella tuntuu kaikki kestävän niin tolkuttoman kauan..
 
Minulla on erittäin hyvät kokemukset kyseisestä klinikasta. Ensikäynnille pääsimme heti seuraavana päivänä kun ajan varasin. Aikaisemmin kun asioita puhelimitse klinikalta kyselin niin sanoivat että kahden viikon sisään ajan saa varmasti.
Tutkimukset ja hoidot ovat sujuneet todella kivuttomasti ja ripeällä aikataululla. Meillä on nyt tehty kolme inseminaatiota ja jos tämä kolmannenkin inssin tulos on negatiivinen niin teemme heti ensi kuussa IVF-hoidon.
Lääkärille on päässyt todella hyvin ja lääkäri on siirrellyt omia menojaan niin että olemme saaneet sellaisia aikoja jotka meille parhaiten sopii. Lääkärimme myös todella ammattitaitoinen ja mukava. Felicitaksessa pyritään siihen että yksi lääkäri hoitaa aina (loma-ajat tietysti sitten erikseen).
Hoitajat ovat mukavia ja heidät saa kiinni klinikan aukioloaikana koska vain ja neuvovat jos on jäänyt jotain epäselvää. Lääkärilläkin on kerran viikossa oma puhelinaika jolloin hänelle voi soittaa ja tuon puhelinajan ulkopuolellakin saa lääkärin puhelimeen kun jättää soittopyynnön.

Suosittelen lämmöllä kyseistä klinikkaa vaikka kallis onkin, mutta olen saanut kyllä sen edestä hyvää ja ammattitaitoista palevelua. Kokemusta on siis toisestakin yksityisestä paikasta jossa oli aika nihkeää koko hoitoihin pääsy. :(
 
Yhdyn edellisiin puhujiin. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Hoidoissa ei jämähdetä samaan kaavaan, jos se todetaan "toimimattomaksi" vaan rohkeasti lähdetään kokeilemaan uusia keinoa saavuttaa päätavoite = vauva. Tosin olen kuullut, että on siellä sellaisiakin, jotka toistavat vaan samaa kaavaa... Itselläni menossa ja 4. IVF ja vaikka aika julkisellekin on ollut jo pitkään, olen siirtänyt sitä aina eteenpäin, koska jotenkin ajatus siitä ei houkuttele, että kuka tahansa lääkäri voi hoitaa sinua missä vain vaiheessa hoitoa. Felicitaksessa meillä on aina ollut sama omalääkäri (nainen), joka tuntee casemme perinpohjin. On sellainen olo, että olemme turvallisissa ja osaavissa käsissä. Suosittelen!
 
Kallis paikka.
Mulla maksoi eka käynti missä ultrattiin ja katsottiin hoitosuunnitelmaa kelakorvauksen jälkeen 190E.
Siirryttiin fertinovalle joka (ainakin ennen ) oli edullisempi ja heillä oli plussaa se että eka käynti oli ilmainen (muttei ole enää).
 
Mulla tehtiin juuri vähän aikaa sitten 4. ivf tuolla. 3 ekaa oli julkisen siirtoja ja 4. meni omaan piikkiin. Mutta 4. hoitoon lähtöä pohtiessani, ajattelin, että on järkevämpää jatkaa samassa paikassa, kun kaikki se tieto, että mitä on tehty on jo siellä.. vaikka hinta onkin aika suolainen. Tällä hetkellä pohdinnassa ja suunnittelilla 5. hoito ja kyllä vaan edelleen olen sitä mieltä, että siellä jatketaan. En mä muualle enää viittis vaihtaa.
 

Yhteistyössä