M
"Malla"
Vieras
Onko siis joku lähettänyt vaatteita myyntiin Emmy-nettikirppikselle? Harkitsen sitä, mutta olisi kiva tietää, toimiiko homma..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis ottaako Emmy itselleen arvokkaimmat, mukamas "hävikkiin" ja myyntiin menee vaan arvottomat?En missään nimessä suosittele!!!
Ylihinnoiteltuja tuotteita, joista ei jää juurikaan mitään voittoa myyjälle ja myynti hidasta. Kyselin muutaman vaatekappaleen perään, jotka huomasin puuttuvan vaikka kaikkien tuotteiden piti olla myynnissä. Vastasivat, että epäilivät yhden tuotteen kohdalla
merkin aitoutta. Tuote oli 100% varmuudella aito!! Perustelua epäilyyn en saanut. Kolmesta muusta olivat löytäneet kulumia, joita en kyllä itse ollut havainnut. Huvittavinta on, että huomattavasti huonomassa kunnossa olevia tuotteita oli hyväksytty myytäväksi. Arvokkaammat merkit menivät minun osaltani siis "hävikkiin".
Kusetuksen makua, enkä enää koskaan tule käyttämään heidän palvelujaan!
Itse olen odotellut nyt kuukauden, enkä odottele enää.Emmy ilmoittaa tällä hetkellä myyjille, että tuotteiden käsittelyaika kaksi viikkoa - ei ole! Lähetin kevätjuhliin sopivia vaatteita myyntiin, jotka emmy vastaanotti 4.5.2020 ja vasta tänään 24 päivää myöhemmin ne ilmestyivät myyntiin. Käsittelyaika siis lähes kuukausi, ei kaksi viikkoa. Tuskin kukaan ostaa kevätjuhlavatteita, kun juhlat ovat tänään ja tulevana viikonloppuna.
En suosittele emmy.fi!