Kokemuksia Emmy-nettikirppiksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäinen maksu tuli 30 päivän kuluttua myynnistä. Nyt toista maksua olen odottanut 1,5 kk. Olen laittanut viestiä ja luvattiin maksaa samalla viikolla. Ei tapahtunut näin...laitoin uutta viestiä noin vko sitten. ei vastausta. Liekö ruuhkaa....mutta jos haluaa pikaisesti rahat niin kannattaa mennä normi kirppikselle.

Ei voi suositella myyjän kannalta lainkaan kyseistä yritystä. Myyvät mihinsattuu hintaan ja luokitukset päin metsää, kuvissa vaatteet kurtussa ja huonosti esillä... Todella pettynyt asiakas....

En suosittele. Laitoin esim. uudet kengät myyntiin. Kuntoluokitukseksi tuli tyydyttävä, löytyneen tahran takia. Itse en tahraa nähnyt, ilmeisesti oli kengän pohjassa. Kengät oli kyllä käyttämättömät. Kuntoluokitus on mitä sattuu ja esim. uusille vaatteille tulee tyydyttävä jos tarttunut vaikka tuoksua. ( hajuvesi ). Kannattaa myydä itse kirppiksellä niin ei ainakaan kukaan vedä välistä.

Melkeinpä rikollista toimintaa harjoittavat. Harhaanjohtavaa mainontaa sivustolla, jonka lisäksi vievät parhaat päältä eli tietyt tuotteet eivät päädy myyntiin. Itsellä kadonnut kaksi kertaa tavaraa ja harkitsen rikosilmoituksen tekemistä sekä ilmoitusta kuluttajasuojaviranomaiselle. Älkää missään nimessä lähettäkö sinne tavaraa.

Älkää myykö ihmeessä mitään! Omat tuotteet oli menneet myyntii ilman että olin saanut mitään ilmoitusta. Odotin 1kk verran ja sattumalta osui imat tuotteet silmään. Laitoin viestiä niin kaks viikkoa oli tuotteet jo olleet myynnissä ja viesti oli kuulemma laitettu. Yhdet kengät täysin käyttämättömät kuntoluokitus tyydyttävä! Reklamoin ja nostivat kuntoluokitusta. Yhdet kengät eivät päätyneet myyntiin koska ulkopinnalla voimakkaita puhkikulumia? Lähettäessä kyllä muutama naarmu näkyi koroissa mutta pohjat ja korkolaput täysin uudet. En ole kyllö tyytyväinen toimintaan. Vastaus kyllä tuli heti kun kysyin asiasta.

Minulla on ollut Emmyssä muutaman kuukauden ajan 65 vaatetta myytävänä, näistä 23 myyty, nyt ekat myyntierät jo alennuksessa. Tänään tuli viesti, että Emmy alkaa periä jokaisesta myydystä vaatteesta käsittelymaksua, joka on 1,3 euroa per vaate!

Emmy on hinnoitellut esim. lasten t-paidat 4,90 eur hintaisiksi, josta tuotto myyjälle 18 %; laskekaapa itse, jääkö myyjä tuosta voitolle vai tappiolle! Jos myyntierässäsi ei ole mukana kalliimpia vaatteita, ja jos paljon vaatteita myydään alennuksella, käsittelymaksun vuoksi on riski, että myyjä jää kokonaan tappiolle ja on itse asiassa velkaa Emmylle, kun myyntierästä maksetaan ensin vielä lähetyskulutkin!

En missään nimessä suosittele!!!
Ylihinnoiteltuja tuotteita, joista ei jää juurikaan mitään voittoa myyjälle ja myynti hidasta. Kyselin muutaman vaatekappaleen perään, jotka huomasin puuttuvan vaikka kaikkien tuotteiden piti olla myynnissä. Vastasivat, että epäilivät yhden tuotteen kohdalla
merkin aitoutta. Tuote oli 100% varmuudella aito!! Perustelua epäilyyn en saanut. Kolmesta muusta olivat löytäneet kulumia, joita en kyllä itse ollut havainnut. Huvittavinta on, että huomattavasti huonomassa kunnossa olevia tuotteita oli hyväksytty myytäväksi. Arvokkaammat merkit menivät minun osaltani siis "hävikkiin".

Kusetuksen makua, enkä enää koskaan tule käyttämään heidän palvelujaan!

En missään nimessä suosittele!!!
Ylihinnoiteltuja tuotteita, joista ei jää juurikaan mitään voittoa myyjälle ja myynti hidasta. Kyselin muutaman vaatekappaleen perään, jotka huomasin puuttuvan vaikka kaikkien tuotteiden piti olla myynnissä. Vastasivat, että epäilivät yhden tuotteen kohdalla
merkin aitoutta. Tuote oli 100% varmuudella aito!! Perustelua epäilyyn en saanut. Kolmesta muusta olivat löytäneet kulumia, joita en kyllä itse ollut havainnut. Huvittavinta on, että huomattavasti huonomassa kunnossa olevia tuotteita oli hyväksytty myytäväksi. Arvokkaammat merkit menivät minun osaltani siis "hävikkiin".

Kusetuksen makua, enkä enää koskaan tule käyttämään heidän palvelujaan!
Siis ottaako Emmy itselleen arvokkaimmat, mukamas "hävikkiin" ja myyntiin menee vaan arvottomat?

Emmy ilmoittaa tällä hetkellä myyjille, että tuotteiden käsittelyaika kaksi viikkoa - ei ole! Lähetin kevätjuhliin sopivia vaatteita myyntiin, jotka emmy vastaanotti 4.5.2020 ja vasta tänään 24 päivää myöhemmin ne ilmestyivät myyntiin. Käsittelyaika siis lähes kuukausi, ei kaksi viikkoa. Tuskin kukaan ostaa kevätjuhlavatteita, kun juhlat ovat tänään ja tulevana viikonloppuna.
En suosittele emmy.fi!

Emmy ilmoittaa tällä hetkellä myyjille, että tuotteiden käsittelyaika kaksi viikkoa - ei ole! Lähetin kevätjuhliin sopivia vaatteita myyntiin, jotka emmy vastaanotti 4.5.2020 ja vasta tänään 24 päivää myöhemmin ne ilmestyivät myyntiin. Käsittelyaika siis lähes kuukausi, ei kaksi viikkoa. Tuskin kukaan ostaa kevätjuhlavatteita, kun juhlat ovat tänään ja tulevana viikonloppuna.
En suosittele emmy.fi!
Itse olen odotellut nyt kuukauden, enkä odottele enää.

En todellakaan suosittele Emmyä, ainakaan myyjän näkökulmasta. Noin 20 vaatetta hyväksyttiin lähettämästäni myyntierästä myyntiin, joista 15 meni kaupaksi. Näistä 15 myydystä vaatteesta sain itse yhteensä huimat 1.82€ ja laskiskelin, että Emmy puolestaan sai niistä pari euroa vajaa 100€. En ikinä enää tule käyttämään kyseistä palvelua.

Tein ensi kertaa ostoksia ja heillä on tosi kova raja maksuttomiin lähetyksiin eli 100 eur. En ihan sillä rahalla löytänyt ostettavaa, joten jätin ostolset tekemättä. Vaatteet eivät ole enää niin edullisia kun maksaa postimaksut.

Aloin laskeskelemaan myös tuttoq - miinukselle tulee menemään. Toivottavasti en jää velkaa Emmylle. Vaatteista meni noin 35 kpl hyväntekeväisyyteen mukana vaan merkkivaatteita, joissa en itse nähnyt vikaa.

Kunpa olisin lukenut nämä kommentit ennen vaatteiden lähetystä myyntiin. Myös minä ihmettelin kuntoluokitusta. Kahden täysin käyttämättömän luokitus tyydyttävä. Pinnassa muka käytön/ pesun kulumaa. Reklamaatioon ei vastausta.

En todella suosittele minäkään myymistä mitään siellä.Itselläni oli yli 350e merkkilaukku myynnissä,vähällä käytöllä ollut todellakin.Myyntihinta heillä muka 129e josta itselleni tuli 37e käteen.Laitoin heti reklamaatiota kun kuntoluokitus oli tyydyttävä,käyttökuntoinen,pesu ja käyttökulumaa muka ja hinta ihan perseestä.Kysyin heiltä että kuka helvetti teillä luokittelee tuotteet ku jotkut rääsyt on ylihintaisia ja merkkitavarat päinvastoin,vastasivat vaan ympäripyöreästi että useat henkilöt. Kaiken lisäksi laukkuni oli vielä alle 2viikossa mennyt jo kampanja alehintaan ...olisin perkele lunastanut takaisin koko laukun jos olisin saanut tietoa että tyyliin ilmaiseksi menee.Ikinä enää mitään myyntiin sinne!!

EN suosittele uusille vaatteille erikoisia kuntoluokituksia. Kulujen jälkeen aika pieni summa jäi itselle ja osa ei kelvannut edes myyntiin. Osaa myytiin kalliimmalla kuin uusia. Mielummin vien esim UFFille ensikerralla.

ÄLKÄÄ MYYKÄ EMMYSSÄ! Ja vaatikaa ainakin takaisin myytäväksi kelpaamattomat ja myymättä jääneet tuotteet, vaikka palautus maksaa. Heillä on joku toinen markkina, jonne jemmaavat myyntiin parhaat tuotteet.

MINUN LÄHETTÄMÄNI TUOTTEET KATOSIVAT KOKONAAN! Näin siis sanottiin. Keräyslaatikosta eivät voi kadota vaan ovat varastaneet ne tavalla tai toisella.

Toki aion vaatia korvausta, mutta melkoinen vaiva moisessa asiassa.

EMMYLLÄ MENEE HUONOSTI. Tekevät suurta tappiota, ovat konkurssin partaalla. En ihmettele.

Olisin toivonut heiltä parempaa moraalia ja taitoa sekä menestystä.

Allekirjoitan lähes kaiken, mitä muut ovat tuolla kirjoittaneet.

Minulla on Emmystä sekä hyviä että huonoja kokemuksia ostajana, ja huonoja kokemuksia myyjänä.
Myyjälle: Jos haluat tuotteistasi hyvän kauppahinnan, myy muualla! Emmyllä on tosi huonot katteet, jos tuotteet ovat alle 50€ arvoisia. Lisäksi maksat jokaisesta tuotteesta 1,30€ käsittelykulun. Vähänkin huonokuntoiset vaatteet eivät päädy myyntiin.
Ostajalle: Välillä loistaviakin hyväkuntoisia löytöjä tarjolla, jos on heti tuotteiden lisäyksen jälkeen skarppina. Hinta-taso on toki monilla tuotteilla turhankin kova. Toimitus ja palauttaminen laskutetaan ostajalta (toimitus alle 89€ tilauksiin), noin 11€ per toimitus. Vaatteiden kunto vaihtelee merkittävästi, luokituksesta huolimatta, ja välillä on mahdotona tulkita tuotteiden kuntoa kuvauksesta. Itselle negatiivisin asia on tuotteiden haju; paketti haisee aina hajuvedelle. Täällä allergiakodissa myös hajuvedelle haisevat vaatteet joutaisivat pois myynnistä. Lisäksi, paketti haisee aina samalta hajuvedelta, joten ihmettelen, että onko Emmyn varastolla tapana "freesata tuotteita" hajuvedellä.

Yhteistyössä