Aventia suosittelen myös! Nuo Emman tuotteet tuppaa olemaan semmoisia että hätätilanteessa menee ja halvalla saa mutta kestävyyttä ja käytännön riemua ei ole.
Ainu oli mullakin ennen mutta aventiin vaihdoin enkä ole katunut, huikea ero herutuksessa ja käyttömukavuudessa! KÄytettynä saa edullisesti jos haluaa säästää, www.babyidea.fi kirppiksellä usein myynnissä. :wave: