Kokemuksia Eisbärchen-lämpöpussista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Onko kellään kokemuksia tuosta otsikossa mainitusta lämpöpussista, jota maahantuo babyidea? Onko riittävän lämmin, kun vauva syntyy joulukuussa? Toisena vaihtoehtona vaunuihin sopiva (brio kombi) lämpöpussi? Hintaeroahan noissa näyttää olevan useita kymppejä... Kokemuksia, kiitos!

No mulla ainakin hyvät kokemukset; helmikuussa syntynyt vauva, sisävaatteissa lämpöpussiin ja turvakaukaloon. Tietty lakki ja pienet tumput. Hyvin pärjäsi. Ja vaunuihinkaan en paljoa pukenut, kun se on tosissaan lämmin ja tuulenpitävä. Tuolla odottaa kaapissa seuraavaa käyttäjää.

Kiitos vastauksestasi vieras. :) Onko sulla siis se pienin niistä pusseista? Mietin, että mahtaako se olla tuulenpitävä, kun ei noilla sivuilla mielestäni niin selkeästi sanottu. Mutta hyvä jos on. :) Lisää kokemuksia vaan!

Meillä oli käytössä juuri tuo pienempi pussi, pidimme sitä ainoastaan kaukalossa. (en hoksannut että senhän olisi tosiaan voinut siirtää myös vaunuihin). Autoreissuilla pidin vauvalla sisävaatteiden lisäksi ainoastaan myssyä, kauluria ja tumppuja. Itse koin tuon todella hyväksi ja olen suositellut sitä ystävillenikin. Vauva syntyi siis joulukuun lopussa. Aion ostaa täksi talveksi sen isomman pussin rattaisiin.

Mulla oli tammivauvalla sekä se pieni että myöhemmin se isompi pussi.aivan ihanat olivat ja tarpeelliset. pakkasta oli yli 30 kun jouduttiin lääkärissä ramppaamaan monta kertaa vk eka viikkoina.hirveetä olis ollu sellaista pientä repukkaa kuljettaa autossa ilman pussia

Jos sua ap kiinnostaa, niin mulla ois se pienempi tarpeettomana. Oli toissatalvena pojalla muutaman kerran automatkoilla turvakaukalossa, vaunuissa ei käytetty kun oli niin lämmin talvi. Eli on ihan uudenveroinen.

Eli meidän neiti nyt 4kk (pituus 65cm). Tuota voisi siis käyttää jo heti, ja talven ja ensi kevään. Mutta, jääkö tuo heti jo pieneksi. Pituus tuo 80cm tuossa on. Se isompi ei varmaan enää turvakaukaloon mene, ja joutuuhan tuota kaukaloa talvella vaihtaa jo isompaan istuimeen. Meillä kun lapset aika pitkiä. On tää taas muka vaikeeta :))

Se mahtuu rattaissa ihan vaikka vuoden ikäiselle,tosi sitten jkädet jää ulkopuolelle.
Mut rattaissa on hyvä,pitää jalat lämpiminä vielä vuosikkaalla.

Ja kaukalossa pienen kanssa ihan ehdoton.Puolivuotias musta menee ihan ok kaukalossa tuossa pussissa.

Yhteistyössä