kokemuksia cerazette minipillereistä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minipilleri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minipilleri

Vieras
Eli olen syönyt cerazette merkkisiä minipillereitä 3 vk. Heti parin päivän jälkeen aloituksesta alkoi joka päiväinen päänsärky ja ärtyneisyys. Seksiä ei tee mieli ja jos tekee mieli en kostu ilmeisesti tarpeeksi koska yhdyntä sattuu ihan kuin laittaisi haavaan suolaa. Mitä merkkiä suosittelisitte ? :)

Mulla oli yaz pillereitä ennen cerazetteja. Silloin migreeni oli aivan mahdoton, en kyennyt tulemaan kyykystä enää ylös, työnteko oli hankalaa. Vaihdoin siis yazit cerazetteen ja hoitaja kovaa pelotteli että tulee olemaan tiputtelua n. 3kk ja seksihalut kadota. Olen nyt syönyt cerazetteä melkeen kolme kuukautta eikä mitään! Ei ole finnit lisääntyny, ei ole halut kadonneet ja kaikkein parasta: ei ole tiputtelua! menkat jopa vähentyneet. JEE!

mä oon syöny cerazettea nyt reippaan pari vuotta.. ennen sitä oli yasmine..
yasminet aiheutti aivan tolkuttoman pahoja raivokohtauksia ja ärtyneisyyttä.. olin silloin tavannut mieheni ja hän sanoi että pelkää mua.. noh ymmärrettävää ku saatoin suuttua jo siitä et kahvikuppi oli väärässä kohtaa tiskipöytää aamulla..
vaihdoin sitten cerazetteen.. muutoin oon ollut todella tyytyväinen ko valmisteeseen.. ei oo menkkoja ollu ollenkaa.. vuosi sitten oli rusehtavaa tiputtelua pari kolme vko.. kävin lääkärissä siitä ku luulin et jotain pahempaa olisi mahdollisesti niin lääkäri ei löytäny mitään ja totesi että johtuu pillereistä..
MUTTA mulla cerazette vieny tyystin halut seksiin.. seksi sattuu kun en kostu kunnolla mikä sitten aiheuttaa sen yleisen inhon sitä kohtaan.. vaikka olen aina ollut todella seksuaalinen ihminen.. tätä nyt mietin sit et vaihdanko ko pillerit pois vai en.. koska suurimmat hyvät puolet on justiinsa se ettei oo menkkoja eikä myöskään mielialan vaihteluita oo enää.. mut ihan ehdoton miinus todellakin seksihalujen katoaminen..
muutaman vuoden päästä luovun kokonaan hormonaalisesta ehkäisystä koska meinaan hankkia toisenlaisen ehkäisyn itelleni.. eli tovi on vielä kestettävä..