kokemuksia cerazette minipillereistä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minipilleri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minipilleri

Vieras
Eli olen syönyt cerazette merkkisiä minipillereitä 3 vk. Heti parin päivän jälkeen aloituksesta alkoi joka päiväinen päänsärky ja ärtyneisyys. Seksiä ei tee mieli ja jos tekee mieli en kostu ilmeisesti tarpeeksi koska yhdyntä sattuu ihan kuin laittaisi haavaan suolaa. Mitä merkkiä suosittelisitte ? :)

mulla cerazette on toiminut ihan hyvin... pari ekaa kuuakutta ol kyl aina ajoittan kuukautisvuodon kaltaista tiputtelua (mut niin vähän et ohuella pikkuhousunsuojalla pärjäsin hyvin) ja vatsakipuja. Nyt oon käyttäny 3kk ja ei enää mitään häiriötä tai haittaa. plus tuntuu vievän menkat pois, alkua lukuunottamatta!

mulla kuivui kanssa limakalvot niin pahasti cerazetten kanssa ettei pystynyt seksiin ollenkaan. sitten parin viikon käytön jälkeen alkoi loputon vuoto. Eikä ollut edes mitään tiputtelua vaan järkyttävän runsas vuoto. Lopetin ne ja vaihdoin mini-pill merkkiin ja olen todella tyytyväinen ei mitään haittavaikutuksia, kuukautisetkin tulee normaalisti mutta ovat vain niukemmat mikä on plussaa vaan.