kokemuksia ceralette pillereistä

Heippa!

millaisia kokemuksia muilla on noista pillereistä? Olen syönyt niitä kohta vuoden ja kuukautisia ei ole vieläkään tullut. Kannattaako huolestua ja mennä lääkäriin vai onko näille pillereille yleistä tuo kuukautisten loppuminen? Raskaana en vielä ole (testi tehty pari päivää sitten).
 
Jos tarkoitat Cerazette-pillereitä, niin kuukautisten puuttuminen on niille ihan tavanomaista. Itse käytän kyseisiä pillereitä eikä niiden käytön aikana kunnon vuotoja ole tullut kuin pari-kolme kertaa. Yleensä pärjää ihan pikkarin suojilla ja nyt ei menkkoja ole ollut taas moneen kuukauteen=) Olen siis käyttänyt noita nyt n. 2 1/2 vuotta ;)
 
Ping
Moi!

Itse käytin, tai yritin käyttää, cerazette-minipilereitä viime vuonna tähän aikaan, mutta minulla sivuvaikutuksena ilmeni jatkuvat kuukautiset. Vuoto ei loppunutkaan ollenkaan ja jouduin jättämään pillerit pois. Tällaista saattaa kuulema joillekin sattua. Nyt ei mitään ehkäisyä kun e-pillereistä nousee maksa-arvot ja nämä minipilleritkään ei näy sopivan. Ehkäisyrengas ei tuntunut mukavalta käyttää.
 
HeMa05 harmaana
alkuun oli tosi paljon mielialavaihteluita ja vuosin pitkään mutta nyt on tullut vaan yhdet kunnon menkat.syytän myös pillereitä siitä ettei raskauskilot ole kadonneet mihinkään vaikka liikun ja imetän!
 

Yhteistyössä