O
ostaisko vai ei
Vieras
Työkaveri hoitaa tilausta, ja siellä ois ihanan värisiä luomivärejä. En vaan tiedä minkälaatuisia ovat, varisevatko tai laittaako ne silmät herkästi vuotamaan? Onko ne ostamisen arvoisia vai ei? Samoin ripsarit, ois kiva kuulla kokemuksia.